Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Numark ndx 900

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Aah? Njah ok wou je nog bellen deze week om langs te komen had opgemeten en past in de case maar goed kga er niet om vechten heb cd spelers :)

Edit: No worries mss. beter zo dan heb ik die midi controller en cd spelers niet voor de paus gekocht en upgrade ik mijn verlichting budget een stukkie :)
    Last edited by SqueeZr; Monday-07-05-2012, 16:30.

Comment

Ik hoorde niets meer dus ik dacht dat ze niet pasten in je kist, ik had vooraf even moeten vragen maar dat doe ik niet zo graag, dat komt over van "ik moet die spelers kwijt" Ze zijn ook maar pas verkocht als de koper het geld overmaakt want soms zie ik ook eens geen geld verschijnen dus dat is afwachten.

Mischien heb ik nog wat lichteffecten voor een zacht prijsje als er interesse is, ik zou eens moeten kijken wat ik niet zal gebruiken.

Comment

Ja mijn fout ook een beetje had iets moeten laten weten dit weekend nog maar was ook nogal druk in de weer met surfen en youtube n hoe er dit en dat uitziet qua licht en hierdoor een beetje vergeten maar geen probleem hoor zoals ik zei ik vecht er niet om en moest hoe dan ook nog het gedeelte software testen ook op de laptop icm. Traktor Pro. Moest je lichteffecten hebben die je verkoopt laat maar weten wat en welke want ik denk dat ik mijn lijst (offerte aanvragen bij Bax) redelijk rond heb en als er iets soortgelijks tussenzit kan ik het mss. wel makkelijker met jou regelen.

Comment

Back ontopic a.u.b., je kunt het beste even de PM functie gebruiken om deze berichten heen en weer te sturen.

Comment

Ik ga over een week eens mijn opslagruimte op orde zetten en dan weet ik wat er weg mag en wat niet. Ik had bijna mijn american DJ dura lichtbrug te koop gezet voor 150 euro maar ik ga die houden voor kleine zaaltjes waar ik met mijn zwaardere truss niet tercht kan.

Comment

Back ontopic a.u.b., je kunt het beste even de PM functie gebruiken om deze berichten heen en weer te sturen.
              Zoals ik al zei...

Comment

Hier mag een slotje op.

Bedankt rick.

Comment

Working...
                X