Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: pioneer cdj 350

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: pioneer cdj 350

Ik had ze al eens te koop staan maar dan terug ingetrokken omdat ik twijfelde tussen de pioneers en de denon dn s 3700.

De kogel is door de kerk, er komen 2 denons s 3700 en de pioneers mogen de deur uit, de spelers zijn enkel uit de doos gehaald om te testen en dus nog splinternieuw, geen krassen of andere sporen van gebruik.

Nieuwprijs = 599 per stuk
    Mijn prijs = 599 per 2 stuks

Verzendkosten naar nederland zijn rond de 20 euro.

Foto 1: http://img857.imageshack.us/img857/7471/pioneer001.jpg

Foto 2: http://img99.imageshack.us/img99/8716/pioneer002z.jpg

Heb hier wel belang bij, moet alleen even kijken of dat financieel gaat lukken.
    Laat het je morgen weten!

Comment

bod 400,- voor 2 stuks.

Comment

Gelukkig weten we al dat je steeds belachelijke biedingen doet anders zou ik denken dat je een grapje maakt, maar goed er is al interesse van 2 personen die wel de eerlijke prijs met plezier betalen.

Comment

Originally posted by Mol View Post
          Gelukkig weten we al dat je steeds belachelijke biedingen doet anders zou ik denken dat je een grapje maakt, maar goed er is al interesse van 2 personen die wel de eerlijke prijs met plezier betalen.
          Ik geef je er 650 voor inclusief verzekerd verzenden!

Comment

Ik hoop dat je je aan de volgorde van reactie houdt en ik de eerst volgende ben als de 2dehands.be koper af laat weten.;)

Comment

Dj funkey is inderdaad 2de op de lijst, ook als ze meer bieden dan 599€ blijf je 2de op de lijst, normaal komt er vrijdag iemand langs om ze op te halen, indien de koper niet komt opdagen wat regelmatig gebeurt dan gaan ze naar Dj funkey

Dus bieden heeft geen zin meer voor het ogenblik.

Comment

Hier mag een slotje op, sorry funkey.

Comment

Working...
                X