Announcement

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT: stroboscoop

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GEZOCHT: stroboscoop

Hoi
    Ik zoek een stroboscoop van ongeveer 1000 tot 1500 watt
    Voor me drive in showtje

Stuur maar een pB tje als je er één hebt.

Ik heb er 3 liggen nog nieuw in de doos en die zullen ook nooit gebruikt worden.
    Maar ik vrees dat de verzendkosten te hoog zullen zijn, vandaag heb ik mijn 2 numark cdn 900 verzonden naar nederland en de verzendkosten waren 37 euro, vorig jaar was dit nog 15 euro.

Het gaat om 3 nagelnieuwe HQ power VDP 1500ST

Comment

richtprijsje excl. verzending ?

Comment

Uh, let wel dat dit een gezocht-topic is. Is dus niet de bedoeling om aangeboden materiaal voor anderen 'weg te kapen' zegmaar. (Als ik het heel zwart op wit zeg. ;))

Comment

Rick, dat was ook zeker niet de bedoeling.
          Maar gezien mol er 3 heeft leek het mij dat er sowieso nog 2 over zouden blijven.

Comment

De eerste krijgt ook altijd eerste keuze, als hij de prijs te hoog vind of hij wil ze niet om een andere reden, of er komt geen antwoord meer na 3 dagen dan komt de 2de op de lijst aan beurt enz... als sjamou er maar 1 wil dan zijn er inderdaad nog 2 over. Eerst het antwoord van sjamou afwachten.

Ik heb er 149 euro voor betaald (prijs staat nog op de doos)
            Verzendkosten zal tussen de 20 en de 35 euro zijn per 2 naargelang het gewicht maar dat wil ik wel eens navragen bij de post om heel zeker te zijn.
            Zonder verzendkosten, laat ons zeggen 75 euro per stuk, de helft van de prijs en ze zitten nog in een ongeopende doos.

Comment

Mol,

Laat maar, heb al een andere gevonden.

Comment

Offtopic berichten weggeveegd. Handel dit per PM af of open er een nieuw topic voor.

Terug ontopic. Topicstarter zoekt een strobe. Reageer als je wat aan te bieden hebt, anders niet. ;)

Comment

Topicstarter is blijkbaar al voorzien en mijn strobo's zijn gereserveerd ;) (ronny - squeeZr)

Comment

Jaja, ben allang voorzien, hier mag dus ook een slotje op..

Comment

Working...
                    X