Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Behringer Eurorack MX 1604A

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Behringer Eurorack MX 1604A

Ik zoek een nette mixer namelijk de behringer eurorack MX1604A. Of iets wat daar op lijkt. De Prijs hmm.. Ik zie ze op marktplaats rond de 40 50 euro hangen. Dus daar komen we denk ik wel uit. Je kan me een PB sturen of bellen op mijn telefoonnummer:.. 06 31 93 15 04.

Met vriendelijke groet DJ Jamal..

Ik heb hier nog ergens zo'n 1604 liggen... moet hem alleen even testen want ik weet niet meer of de uitgang IC's nou al gefixt waren ;)

Laat maar weten of je interesse hebt (als ie netjes werkt uiteraard).

Comment

Als hij goed werkt, Dan wil ik hem wel hebben, Stuur dan gelijk foto's.

Comment

Druk druk druk...

Morgen ga ik hem voor je testen en een foto'tje nemen!

Comment

Originally posted by renevanh View Post
          Druk druk druk...

Morgen ga ik hem voor je testen en een foto'tje nemen!
          Sgoed, Als alleen de voeding niet werkt, en je weet zeker dat de rest het doet, Vetrouw ik je en neem ik hem gewoon zo. Als hij het doet of niet. Stuur dan een Minimale Prijs die je ervoor wilt hebben.

Met vriendelijke groet Jamal

Comment

De voeding is prima in orde hoor, het gaat om de uitgangs IC's.
            Volgens mij heb ik die vervangen maar nog niet getest.

Meteen een tip als je van plan bent om met jack je versterker ingaat: nooit uittrekken als de boel aanstaat, er kan een kortsluiting ontstaan en dan blaas je die IC's eruit.

Comment

De voeding is prima in orde hoor, het gaat om de uitgangs IC's.
              Volgens mij heb ik die vervangen maar nog niet getest.

Meteen een tip als je van plan bent om met jack je versterker ingaat: nooit uittrekken als de boel aanstaat, er kan een kortsluiting ontstaan en dan blaas je die IC's eruit.
              Oh! De uitgang, dat maakt me niet zoveel uit. Welke prijs had je in gedachten?

Comment

Uitgangen zijn wel redelijk essentieel natuurlijk... :p

Zat zelf te denken aan iets van 50,-

Comment

Uitgangen zijn wel redelijk essentieel natuurlijk... :p

Zat zelf te denken aan iets van 50,-
                  Zou je foto's kunnen sturen?

Comment

Ik blijk een klein foutje gemaakt te hebben, wat er bij mij nog ligt is een MX1602. Volgens mij hetzelfde qua functionaliteit, zelfs de IC's zijn gelijk :P

Heb hem even getest en alles werkt prima, dus dat is al mooi.

Fototje:

Comment

Ik blijk een klein foutje gemaakt te hebben, wat er bij mij nog ligt is een MX1602. Volgens mij hetzelfde qua functionaliteit, zelfs de IC's zijn gelijk :P

Heb hem even getest en alles werkt prima, dus dat is al mooi.

Fototje:

Ik neem aan omdat het een eerder versie is dat ook de prijs daalt?

Comment

Die logica volg ik niet helemaal.
                        Het verschil met de MX1604A is dat deze mixer geen subgroepje heeft en de gebalanceerde outputs op jack heeft.

Het ding werkt prima, ziet er ook nog prima uit en heeft altijd goede dienst bewezen. Geen krakende faders kunnen ontdekken vanmiddag, dus 50,- lijkt me een nette prijs.

Wanneer je interesse hebt, PM even je adresgegevens dan maak ik hem klaar voor verzending.

Comment

Bedankt, ben voorzien van een mixer namelijk die van renevanh, hier kan dus een slotje op

Comment

Working...
                          X