Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 2x Aztek Sparky 1 Movinghead

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: 2x Aztek Sparky 1 Movinghead

Beste,
    Bij deze bied ik mijn Aztek Sparky 1 Movingheads aan. Ik ben de 2e eigenaar van deze movingheads. De koppen zijn voorzien van 150 watt HTI gasontlandingspitjes, een behoorlijke lichtopbrengst. Verder hebben de movingheads een aparte dimmer/shutter, een apart gobowiel, een apart kleurenwiel en de gobo's kunnen roteren. Ook hebben ze pan fine en tilt fine. Zo kun je de pan en tilt bewegingen nog preciezer maken. Er is wel 1 puntje. Van 1 movinghead is de tilt motor kapot. Hij loopt nog wel en laat de kop ook nog gewoon bewegen, maar dat was het dan ook. Mijn vraagprijs is 290,-

Laat maar iets weten als je geïnteresseerd bent.
    Groetjes,
    Joep

prijsdrop 250,-

Comment

Over hoeveel movingheads heb je het en is die prijs p/s?

Comment

2 movingheads voor 250. Gaan er alleen als set uit tenzij iemand bied voor de kapotte/slechte en dat doet een ander dus ook..

Comment

Je bent niet helemaal duidelijk, heeft er al iemand op de slechte geboden? Heb je misschien foto's van je movingheads?

Comment

Stuur anders even in een PB je mail, dan stuur ik alles door.

Comment

2 weken geleden nog 2 aztek sparky 1 gekocht met extra lamp en case. 165 euro.
              1 Movinghead 100 procent in orde en 1 Movinghead defect ( bleek de schakelaar te zijn ) die ik uit 1 van mijn 3 slopers heb gehaald. Zoek alleen nog voor 1 sloper een stuur print.

Comment

Hallo DJJoepv heb je deze movingheads nog? Wat zit er nog meer bij? Kabels Handleidingen Extra lampje(s). Ik heb intresse

Comment

Jazeker, 2 kabels (stroom) handleiding niet en extra lampjes tegen meerprijs.

Comment

Je stuurde toch dat je er nog maar 1 over had?

Comment

Eigenlijk wel, maar aangezien de koper weer niet reargeert heb ikze dus nog.

Comment

Hallo Joep reageer jij nog wel?

Comment

Ontvang geen berichten terug o.i.d. en krijg bij iedere afspraak te horen dat de koper niet kan komen. Voor 225,- zijn ze direct van jou.

Comment

kick

Comment

190,- voor de liefhebber!

Comment

Working...
                              X