Announcement

Collapse
No announcement yet.

TK : Pioneerset DJM-800 + 2x CDJ-1000MK3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TK : Pioneerset DJM-800 + 2x CDJ-1000MK3

Te Koop : In zeer goede staat en alleen voor thuisgebruik gebruikt een Pioneer mengpaneel DJM-800 en 2x CDJ-1000MK3 cd-spelers.

Alle 3 in zeer goede staat en ik lever ze samen met 2 optische kabels voor een optimaal geluid. Zoals geschreven zijn ze in optimale staat,en gaan ze weg omdat ik ze nauwelijks meer gebruik. Ze staan meer uit dan aan, en dit vind ik zonde. Ik verkoop ze als set,dus het mengpaneel en cdspelers in 1 koop. Zelf denk ik aan een prijs van € 1950,00.

Foto's van de set zijn te vinden op :

Last edited by S.Bosman; Thursday-25-10-2012, 15:13. Reason: Juiste weblink toegepast,werkte niet

Hoi,

Ik voeg een nieuwe marktplaatslink toe,omdat de andere verlopen is,en ik geen manier zie om de advertentie aan te passen :

Comment

Posts aanpassen kan max. 24 uur na het plaatsen. Indien er dus een nieuwe MP-link is mag je die gewoon als nieuw bericht in het topic plaatsen, geen enkel probleem. Hiermee kun je ook gelijk het topic 'kicken', om het nogmaals onder de aandacht te brengen (mag na 14 dagen inactiviteit).

Comment

Even een kickje en een nieuwe marktplaatslink:

http://link.marktplaats.nl\625662914

Comment

Deze link werkt wel.

Comment

De set is verkocht,dus er kan een slotje op,dankjewel

Comment

Working...
            X