Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: American DJ Crank-2 (Duratruss-systeem) statief

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: American DJ Crank-2 (Duratruss-systeem) statief

Te koop wegens niet opgehaald, een Crank-2 statief van American DJ, oftewel het statief dat ook bij de Duratruss-systemen gebruikt wordt. Mist alleen het plastic horizontale handvat, het takelsysteem is verder in orde en in goede staat. Statief ziet er nog netjes uit en doet het nog prima.

Ligt tot aanstaande zaterdag in de winkel en kan daar op afspraak afgehaald worden. Is hij dan niet verkocht, dan neem ik hem zaterdagavond weer mee naar huis en gaat hij de opslag in. :)

Bezorgen (tussentijds) eventueel ook mogelijk mits een beetje op de route.

Prijs is 50 euro.

Hoi Rick,

Heb je er een fotootje van?
    Het wind-up systeem is dus niet makkelijk te gebruiken omdat het handvat is afgebroken?
    We wonen dicht bij elkaar, dus de afstand zal geen probleem zijn.
    Ik hoor er wel van.

Groeten Gert-Jan

Comment

Hi Gert-Jan,

Zal kijken of ik zometeen even een fotootje kan posten.

Statief is nog wel prima te gebruiken hoor. Het metalen gedeelte van de slinger zit er nog gewoon aan en je kunt het gat hiervan gebruiken om er zelf een nieuw handvat aan te hobby-bobben. :) Uiteraard kun je hem ook zonder het plastic handvat gebruiken, het is maar wat je zelf wilt.

Comment

Comment

Hoi Rick,

Bedankt voor de info en foto.
          Ik bestel toch liever een wat robuuster wind-up statief.

Mvg,
          Gert-Jan

Comment

Topic gaat richting archief, statief blijft hier. Voor geïnteresseerden is het statief nog eventueel te koop voor de vraagprijs die hierboven vermeld staat. Mag weg, maar hoeft niet.

Comment

Working...
            X