Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: American DJ Mister Kool lowfogger

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: American DJ Mister Kool lowfogger

Te koop omdat ik hem zelf toch vele malen minder gebruik dan ik dacht (en DMX er op mis... ;)), plus ik wil andere rook-effecten gaan doen: American DJ Mister Kool.

Is eigenlijk een B-stock impuls-aankoopje geweest toendertijd. Moet even kijken of ik de originele doos nog heb, maar hij wordt in ieder geval geleverd met een afstandsbediening, water-afvoerslangetje en het bijbehorende water-opvangzakje.

Gaat ongeveer een kilo ijsklontjes in, machine werkt prima.

Verzenden mogelijk, maar kosten koper en op eigen risico. (En dan verstuur ik hem leeg, als je 'm ophaalt wil ik het kleine kannetje (0.25l) nog wel volgieten met vloeistof. :))

Slangetje is denk ik ook lang genoeg om er een 5l jerrycan naast te zetten en die te gebruiken voor de vloeistof-aanvoer.

Vraagprijs: 60 euro. Machine is optisch en technisch in prima staat. Buitenkansje voor diegene die alvast halloween-feestjes in de planning heeft. ;) Foto op aanvraag.

Schop en pricedrop. T.e.a.b.

Comment

Schop. :)

Comment

voor hoeveel gaat hij weg ?

Comment

T.e.a.b. :) Richtprijs is 60 euro ex. verzenden.

Comment

dan ga ik voor 40 euro

Comment

Dan kies ik voor de gulden middenweg: 50 euro ex. verzenden. :)

Comment

oké stuur je ook een zak ijs mee ;)

Comment

Helaas, met de temperaturen van nu heb ik die zelf hard nodig... ;)

Maar zonder dollen, als ik het moet verzenden kan ik er geen vloeistoffen bij doen helaas, omdat de kans op lekkage dan te groot is. Wanneer je in de buurt van Goes of in Zeeuws-Vlaanderen bent om hem te kunnen ophalen wil ik 'm best afgetankt afleveren. :)

Comment

Nee, dat meer als een uur rijden voor me, kom daar niet echt vaak.
                    Wil je hem versturen naar me, hoe dit verder af te handelen?

O ja, moet hier speciale vloeistof in?

Comment

Het beste effect verkrijg je met heavy vloeistoffen. In de shop hebben we ook speciale Elation lowfog vloeistof, maar American DJ Heavy rookvloeistof werkt ook prima. :)

Stuur mij een PB (privébericht) met je adresgegevens, dan stuur ik jou mijn rekeninggegevens en handelen we de rest achter de schermen af.

Comment

Verkocht en verzonden. :)

Comment

Working...
                        X