Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop gevraagd: Tas voor KLS set.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop gevraagd: Tas voor KLS set.

Hallo forumleden,

De tas voor 1 van mijn 2 KLS-200 setjes heeft een ongelukje gehad en is nu op een paar plekken gescheurd. Nog wel bruikbaar, maar ziet er niet meer uit. Wie vervoert zijn KLS-200 (of 400/401, 800/801, 1000/1001, 2000/2001) setje(s) op een andere manier en heeft er nog een nette tas liggen en wil het voor een zacht prijsje wel kwijt? Ik hoor/lees het graag!

Mocht je geen tweedehands exemplaar kunnen vinden, we kunnen ook nieuwe tassen leveren via onze leverancier. :)

Comment

Rick, quanta costa?

Comment

50 euro. :) Voor meer info kun je me een PM sturen of contact opnemen met onze helpdesk. Dan vervuil ik het topic verder niet. ;)

Comment

Ik heb er nog een voor 40 euro.

Comment

Dank je voor het aanbod, maar dat is me nog even te veel geld voor zo'n tas. Had zelf iets van 25 euro in gedachten. Lukt dit niet dan leg ik dat geld liever bij voor een flightcase waar ik beide setjes in kan doen.

Comment

Topic kan op slot, ik heb definitief besloten om uit te kijken naar een flightcase waar beide setjes in kunnen. De tassen blijven toch kwetsbaar.
              Dank voor de geboden ruimte.

Comment

Working...
              X