Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 2x CDJ-900 + DJM-900

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: 2x CDJ-900 + DJM-900

Wegens beeindiging van mijn hobby bied ik mijn gehele DJ set te koop aan.

2 stuks Pioneer CDJ-900
    1 stuks Pioneer DJM-900
    Set KRK RP6 G2 monitorspeakers

De CDJ-900's zijn van November 2011, zitten nog 3 weken in de garantie. De DJM-900 is van maart/april dit jaar en heeft nog anderhalf jaar garantie, aankoopbon van Bax Shop aanwezig. Tevens bezit ik van alle 3 de apparaten nog de verpakking en handleidingen. Alle 3 de apparaten hebben ook een decksaver stofkap.

Tevens heb ik een set KRK RP6 speakers, met kabels. Deze actieve monitorspeakers zijn van zeer goede kwaliteit, bevestigd door de populariteit van deze speakers.

De set heeft altijd bij mij thuis gestaan, dus niet op feestjes geweest of verhuurd. Ik ben extreem zuinig op mijn spullen en acht de apparatuur dan ook in zeer goede staat, de DJM is zelfs nieuwstaat eigenlijk.

1. Set is alleen als 1 geheel te koop.
    2. Set kan enkel opgehaald worden, gezien de waarde ga ik geen risico's nemen met verzenden.
    3. Betaling dient of bij ophalen contact gedaan te worden, of vooraf overgemaakt op rekening.
    4. Ik reageer niet op onzinbiedingen, krijg je geen reactie, dan was je bod niet reeel genoeg.
    5. Ben je jonger dan 18, wil ik je verzoeken je ouders later contact te laten opnemen, zulke bedragen is nogal wat en ik heb geen zin om achteraf gedoe te krijgen met boze ouders.

Je kunt bieden per PM, vraagprijs is 3000,-.
    Last edited by Kaap; Tuesday-15-10-2013, 14:16.

Moderator,

Dit is verkocht :)

Comment

Working...
    X