Announcement

Collapse
No announcement yet.

TE KOOP: Euphonix Mc Mix (absolute nieuwstaat)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TE KOOP: Euphonix Mc Mix (absolute nieuwstaat)

Bij deze zou ik graag mijn Euphonix Mc Mix ter overname willen aanbieden. Het apparaat is in absolute nieuwstaat (zie foto's).
    Prijs €650,00 waarbij verzendkosten voor rekening van de koper komen (normaal tarief incl. track&trace voor PostNL is €6,75).

Ik verkoop deze puur omdat ik hem niet gebruik en vrijwel nooit heb gebruikt. Het is een impulsaankoop geweest en achteraf bezien geen slimme ;-)

Bij interesse verneem ik dat graag.

Mvg.
    John van Kooten
    Rotterdam
    Attached Files
    Last edited by JohnVK; Saturday-23-11-2013, 13:55.

Uhm... moderator: ik kan mijn eigen berichten niet meer wijzigen... waarom niet??

Ik verlaag mijn prijs tot het uiterste minimum waarvoor ik deze Mc Mix wil wegdoen, namelijk

€450,00 excl. verzendkosten

Marktplaats link: <KLIK HIER>

Comment

Originally posted by JohnVK View Post
      Uhm... moderator: ik kan mijn eigen berichten niet meer wijzigen... waarom niet??
      Omdat je na 24 uur je eigen post niet meer kunt aanpassen. :) Op het moment dat je nieuwe informatie (betreffende prijs, reservering etc.) wilt melden, kun je dat gewoon als nieuw bericht in je topic posten.

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Omdat je na 24 uur je eigen post niet meer kunt aanpassen. :) Op het moment dat je nieuwe informatie (betreffende prijs, reservering etc.) wilt melden, kun je dat gewoon als nieuw bericht in je topic posten.
        Dat is niet handig en ook niet gangbaar. Een potentiele koper moet dus nu de hele thread doorzoeken naar de laatste informatie (weten ze dat??), terwijl als de OP de 1e post kan aanpassen, de laatste/nieuwste (prijs-)informatie altijd direct en centraal beschikbaar zou kunnen zijn in de 1e post. In een korte thread is dat niet zo'n probleem, maar in een lange thread met meerdere pagina's met veel communicatie kan dat wel lastig zijn.

Bijvoorbeeld in dit geval zou dat verwarrend en zelfs enigzins misleidend kunnen werken als men de 1e post ziet en daaruit meteen zijn conclusie trekt. In mijn geval zou dat negatief uitpakken, omdat ik mijn prijs enorm heb verlaagd. Maar men ziet nu in de 1e post "650 euro" en haakt dan wellicht al meteen af...

En zoals ik al aangaf, het is niet echt (echt niet) gangbaar dat in een verkoop forum de OP zijn eigen posts niet meer kan aanpassen ;) Maar jullie zullen er ongetwijfeld een goede reden voor hebben.

Comment

Nou... topickicks en veranderingen gebeuren bij de meeste fora in nieuwe posts in een topic. Voordeel is juist dat bij een prijsverlaging je een notificatie krijgt in de vorm van de melding van nieuwe berichten in het topic.

Daarnaast is die 24u aanpasdatum ingesteld omdat je na die tijd je post niet meer moet kunnen wijzigen in gangbare topics. Waardoor bepaalde posts verdraaid kunnen worden of veranderd.

Verdere info/vragen via PM graag, hier weer ontopic.

Comment

Deze kan op slot. Is verkocht.

Comment

Working...
            X