Dames en heren,
Bij deze wil ik mijn MOTU 896 mk3 Hybrid (dus de versie met zowel Firewire alswel USB aansluiting) aanbieden ter overname. Richtprijs €700,00
De interface is in absolute nieuwstaat. Geen krasje, deukje, lakschade, of anderszins gebruikssporen. Ik zorg altijd goed voor mijn spullen!
Verder zitten alle toebehoren erbij (behalve de doos). Dus firewire kabel, software met serial nummers, USB kabel, 220V kabel en handleiding. Ook doe ik er gratis nog een set kabels bij, zodat je het apparaat meteen in een digitale of analoge setup kunt integreren. Te weten:
2 x ADAT optical (TOSLink) - hoge kwaliteit met vergulde aansluiting
8 x Jack-Jack patchkabel
Bij interesse verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
John van Kooten
Rotterdam
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
Marktplaats link (bod momenteel op €575,00) : MOTU 896 mk3 Hybrid - Marktplaats
Bij deze wil ik mijn MOTU 896 mk3 Hybrid (dus de versie met zowel Firewire alswel USB aansluiting) aanbieden ter overname. Richtprijs €700,00
De interface is in absolute nieuwstaat. Geen krasje, deukje, lakschade, of anderszins gebruikssporen. Ik zorg altijd goed voor mijn spullen!
Verder zitten alle toebehoren erbij (behalve de doos). Dus firewire kabel, software met serial nummers, USB kabel, 220V kabel en handleiding. Ook doe ik er gratis nog een set kabels bij, zodat je het apparaat meteen in een digitale of analoge setup kunt integreren. Te weten:
2 x ADAT optical (TOSLink) - hoge kwaliteit met vergulde aansluiting
8 x Jack-Jack patchkabel
Bij interesse verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
John van Kooten
Rotterdam
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
Marktplaats link (bod momenteel op €575,00) : MOTU 896 mk3 Hybrid - Marktplaats