Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: dap flightcase 6 u hoog.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: dap flightcase 6 u hoog.

Hoi,
    Bij deze bied ik mijn dap flightcase aan.
    Reden van verkoop hij is over bodig geworden.
    6 u hoog

Keurige kistjes voor het geld. Harde toplaag op multiplex. Flightcasebeslag inclusief 19" glijprofielen (voor en achter). Demonteerbare deksels aan beide kanten (met 2 inbouw vlindersloten per deksel). Wordt inclusief boutjes, moertjes en ringetjes geleverd (om de 19" apparaten te bevestigen).

Tunneldiepte: ca. 46cm.

Nieuw prijs was 110 euro.
    Dus bieden mag maar wel normaal.

Topictitel aangepast, volgende keer gewoon netjes Te koop: plaatsen.

Comment

Niemand intresse in een mooie flightcase voor een leuk prijsje.

Comment

Kicken doen we niet binnen 7 dagen!
        Direct laatste waarschuwing. Volgende keer gaat de advertentie weg en hoef je het product ook niet meer aan te bieden.

Comment

Niemand intresse voor een mooie dap flightcase.

Gr.tom

Comment

Tom, is het bericht van Rick niet duidelijk voor je geweest?

Kicken van advertenties gebeurt hier niet iedere week, er worden hier niet wekelijks 5000 advertenties geplaatst. Jouw advertentie stond nog gewoon op de 1e pagina.
            Als mensen iets zoeken, zullen ze jouw flightcase echt wel vinden.
            Bij deze wéér een waarschuwing, we krijgen klachten van andere forumgebruikers over jou.

Comment

Hoe is het kicken dan geregeld? Mag je 1x in de week je advertentie kicken? Of mag je kicken op het moment dat je advertentie niet meer op de eerste pagina staat?

Comment

Een kick is bedoeld om je advertentie wat terug onder de aandacht te brengen wanneer deze er al een poos opstaat en flink is teruggezakt naar een tweede pagina of helemaal onderaan de eerste pagina. Het is niet zo dat er persé gekickt moet worden als je advertentie opeens op plaats 5 staat, dat heeft ook niet zoveel zin. Zoveel wordt er, zoals Edwin ook zegt, niet aangeboden.
                'Officiëel' is het een week, maar zeg nu zelf, wat maakt het nu uit of je advertentie nu op plaats 1 of plaats 7 staat? ;)

Comment

Als ik mijn advertentie kick dan ziet iedereen hem weer staan op het moment dat er op Nieuwe Berichten word geklikt, opzich is dat handing want dan ziet iedereen het weer (incl. de personen die hem misschien de eerste keer niet zagen)

Op welke pagina hij staat maakt mij verder niet uit...

Comment

Voor 90 euro mag hij weg.

Comment

Is verkocht.
                      Mag op slot.

Comment

Working...
                      X