Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Traktor Scratch 2 (Audio 8), NI Kontrol X1, Magma Digibackpack etc

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Traktor Scratch 2 (Audio 8), NI Kontrol X1, Magma Digibackpack etc

et wat pijn in mijn hart verkoop ik hierbij mijn dj apparatuur. Reden van verkoop is dat ik geen tijd meer heb voor deze hobby en het zeer zonde vind om het te laten verstoffen.

-Traktor Scratch Pro 2: Audio 8, timecode vinyl (4x), timecode cd's (2x), bekabeling en sofware-update naar Traktor Scratch 2.6>.
    -Native Instruments Traktor Kontrol X1 (midi-controller)
    -Magma digi backpack (gebruikt om bovenstaande mee te vervoeren exlcusief de draaitafels, maar inclusief een laptop (tot 17" past prima). Tevens past in deze Backpack een midicontroller ter grootte van de Xone DX.
    -Griffin Elevator Laptop Stand, perfect voor de Macbook en ook geschikt voor andere laptops.

De Audio 8 heeft wat krassen door de tijd heen opgelopen echter functioneert die nog naar behoren. Alles is los te koop echter gaat mijn voorkeur uit naar de set te verkopen in 1 keer. Mocht je interesse hebben in enkele onderdelen dan kan je me het beste even mailen voor de prijs. Tevens heb ik hier ook nog de Traktor Bible liggen die mag voor nop mee naar de koper van de Traktor Scratch set.

M.b.t. leveringsvoorkeur: zowel ophalen als versturen is mogelijk.

Prijs: 375
    Attached Files

Topictitel aangepast conform reglement.

Comment

Kick: prijsverlaging 350
      Eventuele overname van de traktor-software licentie is mogelijk, ik heb namelijk geïnteresseerden voor de Audio-8.

Comment

Wat nog over is: software-licentie + timecode platen, mag weg voor 65 euro in totaal.

Comment

Alles is verkocht! Bax bedankt voor de (forum)-ruimte.

Comment

Working...
          X