Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: truss

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: truss

Te koop 3 Meter ...... truss

Heeft welliswaar een enkele beschadiging en ziet er niet als nieuw uit maar daar gaat het ook niet om.

Destijds voor 200 euro gekocht!

Foto1
    Foto2
    Last edited by --Djdave--; Wednesday-15-07-2009, 20:34.

Tja...

Eerst vraag je ons wat voor truss het is om te gebruiken en nu wou je het weten om te verkopen?

Bovedien zou het fijn zijn om te vermelden dat je het in je kamer had hangen (dat zou een hoop personen fijn vinden om te weten)

Comment

En lees voortaan eerst eens de regels door voor je een advertentie plaatst....

Comment

Originally posted by Rick View Post
        En lees voortaan eerst eens de regels door voor je een advertentie plaatst....
        Ik snap niet wat ik fout doe?

Comment

- Gebruik in je titel de begintekst:
          €œTe koop :€ je bied hier spullen/goederen te koop aan tegen betaling ,
          €œGevraagd :€ je vraagt hier om bepaalde spullen/goederen.,
          €œTe Ruil :€ je bied hier spullen/goederen aan tegen ruil voor geschikt ander product waar beide partijen het mee eens zijn.
          €œGratis :€ Spullen of goederen die gratis, zonder kosten kunnen worden opgehaald.
          Dat heb ik dus maar even voor je gedaan..

Comment

er is al een bod van €85,00,-

Comment

*edit*
              Bericht op verzoek weggehaald. Edwin
              Last edited by edwin; Friday-17-07-2009, 16:04.

Comment

Ontopic blijven mensen, hier graag alleen reacties op de advertentie.

Comment

Inmiddels is de truss van de muur afgehaald en moet zsm weg ivm ruimtegebrek

Zie hier de advertentie: [edit]Marktplaats link weggehaald

Comment

We hebben met het nieuwe regelement besloten dat er niet meer gelinkt wordt naar Marktplaats.

Waarom niet?
                    - De kans is groot dat binnen een bepaalde tijd de advertentie in de openingspost (of welke post dan ook) verlopen is.
                    - Mensen nemen geen moeite meer om netjes even een advertentietekst te schrijven. Op het moment dat de advertentie verloopt is de volledige informatie weg n heeft het topic dus geen toegevoegde waarde meer voor het Tweedehands Forum omdat er totaal geen informatie tussen staat.

Afbeeldingen en plaatjes kun je hosten via de bijlage-optie van het forum of sites als Imageshack.

Stukje regelement, hier te vinden;
                    - linken naar advertentiesites als Marktplaats zijn verboden

Comment

kan ik dan niet gewoon een nieuwe post openen en deze sluiten, anders wordt het wel heel onoverzichtelijk

Comment

Ik zie zelf niet echt in waarom er een nieuw topic moet worden aangemaakt.
                        Verder werken de foto's uit de openingspost niet meer en dat is het grote nadeel van marktplaats.
                        Probeer je foto's te hosten op een gratis hostingsite en plaats de links in je volgende post + de openingspost. Probleem opgelost lijkt me?

Mocht je hier nog op willen reageren, stuur even een pm.

Comment

Verkocht ;)

Comment

Working...
                          X