Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop Pioneer DJM800

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop Pioneer DJM800

Te koop wegens omstandigheden een perfect uitziende en alleen thuis gebruikte Pioneer DJM800, dé ideale DJ mixer. Is een absoluut Top mixer. Wordt door bijna elke DJ gebruikt... Kortom de mixer om van te dromen...

€ 1000,00

Heb je toevallig foto's van de mixer? Niet standaard foto's maar van de daadwerkelijke mixer? Ben best wel benieuwd.

Comment

Ik zal er van de week even een maken... Geinteresseerd ???

Comment

BTW-bon mogelijk?

Comment

Best geďnteresseerd maar enkel indien ik hier een goede deal met jou van kan maken. Zeker aangezien ik een nieuwe mee kan krijgen voor 1500 :)

Comment

De foto laat wat glinsteringen zien onderaan de mixer... Maar dat komt door de flitser van de camera...

Comment

Zit er nog garantie op?

Comment

Garantie zit er niet op, maar als er ook maar iets aan mankeert, dan laat ik het repareren... Op mijn kosten... Ik weet gewoon dat dat ding 100% goed is..

Dus...

Comment

Even offtopic maar wel relevant:

Gisteren is de prijs van de Pioneer DJM-800 drastisch verlaagd. Van bijna € 1800 naar € 1499 en dat is een blijvende prijs :)

Comment

mmm... maar toch mag je die van mij voor 1000,00 overnemen... Scheelt toch nog 499,00... :)

Comment

Originally posted by armada500 View Post
                      Scheelt toch nog 499,00... :)
                      Maar als er iets mee gebeurd, heb je weer eens geen garantie...

Comment

Laten we het prijsverschil laten voor wat het is en verder alleen reageren als er serieuze interesse is. De TS mag bepalen of hij een eventueel lager bod accepteert.

Comment

Nog te koop?

Comment

nog te koop?

Comment

Denk het niet, gezien het feit de TS ook niet in oktober heeft gereageerd op een vraag. Slotje, graag verzoek tot heropening indien van toepassing.

Comment

Working...
                              X