Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: UDG Trolley Deluxe Black/Orange

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: UDG Trolley Deluxe Black/Orange

Hi!

Heb hier nog een UDG Trolley Deluxe Black/Orange liggen. Hij is misschien 5x gebruikt en ziet er dus nog zéér netjes uit! De tas is groot genoeg voor één grote UDG CD map + 1 kleine (of 3 van 128 CD's). Ook zitten er nog 2 grote zakken aan de zijkant voor je sigaretten, pasjes, telefoon, whatever. Op de voorzijde ook nog een grote zak voor bijv. je headphone.

Foto's:

- foto 1
    - foto 2
    - foto 3

Wordt geleverd + 2 UDG CD mappen black/orange (voor 24 cd's per stuk) en natuurlijk een schouderband!

Prijs inclusief verzenden: 80,-

73.25 en ik neem hem van je mee volgende week als je hem naar kantoor meneemt natuurlijk.

Comment

haha ratje..

73.75 + frikandellenbroodje voor jou :)

Kan hem morgen ook ff afgeven? Moet toch in de buurt zijn!

Comment

Dude, verzendkosten zijn 6,75 dus 72.25 + frikandellenbroodje van de Jumbo :p

Maar handigste is volgende week, ik ga vandaag en morgen namelijk gelijk door naar Renesse.

Comment

@ Patrick,

Wat heb jij met de broodjes van de Jumbo?xD
          P.s. ik heb ook cd mappen van udg, en ben echt te vreden:D

Comment

Ik heb zelf de Backpack Black voor diverse meuk, Courier Bag om PC mee te nemen en Headphone Bag Black voor mijn RP-DJ1210. Oh, en de laptoptas die ik gratis bij de rugtas kreeg. Dus ik ben bekend met de kwaliteit van UDG :)

Overigens heb ik geen CD-mappen van UDG, in plaats daarvan heb ik de Slappa CD map 240 zwart/graphite gehaald, ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de kwaliteit hiervan, en de fluwelen cover is ideaal! Ook je albumcovers kunnen zien vind ik persoonlijk heerlijk werken, ik zoek tegenwoordig altijd op kleur.

Comment

100% zeker dat je hem wilt? En niet volgende week afhaakt, van ik heb geen money etc?

Dan zet ik er een slotje op en op andere fora zet ik hem dan ook dicht :)

Comment

Komt goed Funky ;), neem hem volgende week maar mee.

Comment

Dan doe ik er een slotje op :)

Comment

Graag volgende keer ook gelijk het archief in met een verwijzinkje á 2 weken. ;)

Comment

Working...
                    X