Hallo Allemaal
Middels deze weg wil u het volgende aanbieden
een Sony MiniDisc-Speler/Recorder
Het gaat hier om het Type: MDS-JB730 uit de QS-Serie!
het component is een 43Cm brede uitvoering
deze kan dus eventueel prima uitblinken tussen andere componenten in de thuis audio
tevens is de speler voorzien van een verstevigde trillingsvrije behuizing en zou dus ook dienst kunnen doen onder een LCD/TFT monitor op het bureau
de speler zelf heeft maar heel kort hier even dienst gedaan en heeft daarna meer uit gestaan als in functie
Specs in het kort:
vergulde in/uitgangen RCA
optische in/uitgang
Coaxiale uitgang
helaas ontbreekt de afstandsbediening maar dit beperkt de bediening NIET
voor het verzoeken van foto's van de speler of andere reacties vraag ik u mij graag via de mail te benaderen [Edit Rick: per pm]
graag zie ik jullie reacties tegemoet
uit mijn bronnen heb ik begrepen dat een minidisc speler nog steeds een mooie uitkomst kan bieden voor de mensen in de DJ-wereld
met vriendelijke groeten Redatwar
Middels deze weg wil u het volgende aanbieden
een Sony MiniDisc-Speler/Recorder
Het gaat hier om het Type: MDS-JB730 uit de QS-Serie!
het component is een 43Cm brede uitvoering
deze kan dus eventueel prima uitblinken tussen andere componenten in de thuis audio
tevens is de speler voorzien van een verstevigde trillingsvrije behuizing en zou dus ook dienst kunnen doen onder een LCD/TFT monitor op het bureau
de speler zelf heeft maar heel kort hier even dienst gedaan en heeft daarna meer uit gestaan als in functie
Specs in het kort:
vergulde in/uitgangen RCA
optische in/uitgang
Coaxiale uitgang
helaas ontbreekt de afstandsbediening maar dit beperkt de bediening NIET
voor het verzoeken van foto's van de speler of andere reacties vraag ik u mij graag via de mail te benaderen [Edit Rick: per pm]
graag zie ik jullie reacties tegemoet
uit mijn bronnen heb ik begrepen dat een minidisc speler nog steeds een mooie uitkomst kan bieden voor de mensen in de DJ-wereld
met vriendelijke groeten Redatwar
Comment