Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Pioneer DDJ-SX2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Pioneer DDJ-SX2

Afgelopen April aangeschaft bij Bax-shop, maar het werken met een laptop valt me zwaar tegen en daarom wil ik weer terug naar een traditionele setup. Ik heb er zelden gebruik van gemaakt, sowieso sinds september al helemaal niet meer. Komt met een decksaver stofkap.

Factuur van Bax en verpakking aanwezig. Enkel op te halen. Vraagprijs: €800,-

Voor meer informatie: http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-c...-dj-controller

Vraagprijs verlaagt naar €750,-

Als ik hem nou gewoon kon inruilen bij Bax ;)

Comment

Je kan je controller in principe ook gewoon inruilen. Je moet dan wel even langskomen in de winkel zodat we een bod kunnen uitbrengen. Op voorhand ben ik altijd heel eerlijk hierover, omdat ons bod en jouw vraagprijs verder uit elkaar kunnen liggen dan je van te voren in je hoofd hebt. Wanneer je het onderste uit de kan wil halen, dan verkoop je de controller het best via Marktplaats.

Ons bod is gebaseerd op onderstaande criteria:

- Wij moeten het apparaat testen, reinigen en eventueel repareren
      - Het product moet naar de fotostudio voor actuele foto's
      - Het artikel moet aangemaakt en ingevoerd worden door onze copywrting afdeling
      - Het artikel moet ingepakt worden en er moet een (dure) magazijnlocatie voor gereserveerd worden
      - Wij hebben een winstoogmerk, dus zullen het artikel doorverkopen met een bepaalde marge

Al deze factoren zorgen ervoor dat wij soms maar de helft (afhankelijk van de staat) kunnen bieden dan de prijs die je als particulier op Marktplaats vraagt.

Comment

Heel logisch, toch bedankt voor je antwoord Ronald :)

Comment

Inmiddels verkocht :)

Comment

Cool! Dan sluit en archiveer ik dit topic.

Comment

Working...
            X