Announcement

Collapse
No announcement yet.

te koop dateq apollo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• te koop dateq apollo

te koop dateq apollo

deze mixer heb ik al 10 jaar in bezit en het word tijd dat ik hem eens ga vervangen voor wat anders. ik ben de 2de eigenaar van dit apparaat en ik heb hem toen gekocht dat hij 10 maanden oud was van uit een hele bekende discotheek in amsterdam. (daar hebben dus ook de bekende dj"s nog op gemixt op deze apollo).
    nu word het tijd dat deze een deurtje verder schuift en me zelf verwen met wat nieuws.

de staat van het apparaat is redelijk tot goed, hij is gewoon veel gebruikt geweest maar hij werkt nog prima.
    ik heb er ook nog 2 reserve faders bij en er zit een mod in voor een 3de draaitafel

de prijs voor dit apparaat:

ik vind het een beetje moeilijk in te schatten aangezien het nog een eerste versie is zonder de xlr aansluitingen maar ik denk dat we rond de 500€ er wel uit gaan komen

500 voor een mixer van bijna 11 jaar oud 8O ook al is het een top merk is dat nog wel erg veel als ik geld zou hebben zou ik niet hoger gaan dan 300. en dan zijn de verzendkosten ook voor jou :wink:

Comment

maar jij hebt het geld niet en je staat mijn post te vervuilen
      ik sta niet te wachten op dit soort reakties ik zet alleen een mixer te koop
      als je het niet eens bent met de prijs of wat dan ook dan heb je pech maar dat hoeft toch niet gemeld te worden lijkt me.

mensen die interesse hebben kunnen mij PBjen en dan komen we er vanzelf wel uit

Comment

Originally posted by musictrance
        maar jij hebt het geld niet en je staat mijn post te vervuilen
        ik sta niet te wachten op dit soort reakties ik zet alleen een mixer te koop
        als je het niet eens bent met de prijs of wat dan ook dan heb je pech maar dat hoeft toch niet gemeld te worden lijkt me.

mensen die interesse hebben kunnen mij PBjen en dan komen we er vanzelf wel uit
        :twisted:

Comment

niet meer over lullen is in behandeling back to topic.

als je wat heb pm mij maar!!!

Comment

beetje raar antwoord van onze aanbieder

Comment

waarom een raar antwoord???

ik zet een advertentie neer en ik krijg een opmerking dat het te duur is en ik zie in andere topics dat deze man meerdere antwoorden plaats dat hij de aangeboden spullen te duur vind. het is heel simpel ik zet wat te koop met een prijs en als iemand het te duur vind en hij heeft interresse dan kan je toch een berichtje sturen en dan valt er gerust over de prijs te praten. maar om je mening meteen te geven en vinden dat het niet meer waard is dan XXX € maar toch niet willen hebben dan vraag ik me af waarom je zo iets antwoord en dan is het niet raar dat er een antwoord terug komt lijkt me.

het is voor de rest niets persoonlijk want ik ken de beste mensen niet dus daar is geen oordeel over te geven.

bij deze hoop ik verder mijn dateq te kunnen slijten een een liefhebber

Comment

als je zo boos overkomt ijkt het alsof je mensen wilt naaien

Comment

Originally posted by JustiX
                  niet meer over lullen is in behandeling back to topic.

als je wat heb pm mij maar!!!

regel deze discussies even onderling en niet in een topic AUB

als je dit gaat doen in een topic is dit niet erg bevordelijk voor de verkoop van je product!

Comment

dude, verkoop je hem nogsteeds?

Comment

Euu is een topic van 6 jaar oud en TS is al zinds 2006 niet meer online geweest :p.

Comment

Eh.. juist.. slotje.

Comment

Working...
                        X