Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: +/100 3-hoek truss hoeken, t-stukken, kruizen e.d.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: +/100 3-hoek truss hoeken, t-stukken, kruizen e.d.

Hallo,

Ik heb een groot aantal 3-hoek truss hoeken, t-stukken kruizen e.d. opgekocht. Deze partij heb ik gekocht omdat ik een aantal hoeken, t-stukken en een partij licht wat ik erbij gekocht heb nodig ben.

Ik heb nu nog een +/- 100 truss hoeken, t-stukken, kruizen over. Deze wil ik hier graag te koop aanbieden.
    Bij afname van alle +/- 100 stuks 40 euro per stuk.

Truss F33 T-stuk (staand)

Truss F33 90 graden hoek 50 cm (staand)

Truss F33 Kruis-stuk

Truss F33 T-stuk + aftak

Truss F33 T-stuk (Liggend)

Truss F33 T-stuk

Truss F33 135 graden hoek 50 cm

Truss F33 45 graden hoek 100 cm

Truss F33 120 graden hoek 50 cm

Truss F33 90 graden hoek 50 cm

PM bij intresse.
    Attached Files

Je hebt nog niet voldoende posts en bent nog niet lang genoeg lid om advertenties te mogen plaatsen in het Tweedehands gedeelte, zie ook de Tweedehands Forum regels;

Hoofdregel:
    Een topic openen in het Tweedehands Forum is pas toegestaan een maand na registratie en na het plaatsen van 20 (nuttige) posts op het Bax-shop.nl forum. Dit om te voorkomen dat gebruikers zich enkel aanmelden om gebruik van dit subforum te maken. Het Tweedehands Forum is immers slechts een onderdeel van het gehele forum, waar kennis en informatie gedeeld worden en waar gediscussieerd kan worden over allerhande onderwerpen.
    Op het moment dat je aan de criteria voldoet kun je het beste even een PM sturen, dan gaat het topic weer open.

Comment

Working...
    X