Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd: USB -> DMX dongle

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevraagd: USB -> DMX dongle

Ik ben op zoek naar een USB naar DMX dongle voor mijn rackpc-projectje.

Eisen stel ik er verder niet echt aan, het moet in ieder geval samen kunnen werken met Freestyler DMX-software en de vraagprijs op of onder pak 'm beet 60 euro, anders kan ik beter een nieuwe bestellen. ;)

De reden dat ik het eerst hier vraag is eenvoudig, misschien heeft iemand nog zo'n dongle in een stoffig hoekje liggen voor een leuk prijsje en dan zijn we beiden geholpen. :)

Mocht je iets hebben liggen, laat het maar weten.

Ik heb hier een enttec open usb dongle liggen die weg mag aangezien ik over ga op cuelux.

Deze dongles hebben als probleem dat er een soort stroomlek in kan ontstaan, hierdoor reageerd freestyler niet en moet het opnieuw opgestart worden. Dit kan verholpen worden door een kleine soldeeractie (zie het forum van Freestyler) of het gebruik van een actieve usb hub.

Comment

Bump, iemand nog eentje liggen die weg mag en in de weg ligt? Anders koop ik hem wel nieuw.

Comment

Ik heb er nog 1 liggen. Nog nooit een feest meegedaan heb er een paar keer thuis mee gespeelt. Heb zelf nu een lichttafel met ingebouwde dongle. Het is een usb2dmx van jms. Doe maar een bod zal ik zeggen :)

Comment

Staan voor zo'n 60 euro op E-bay, wat denk je van 45 euro inclusief verzenden?

Comment

Klopt hier hem ik hem ook gekocht. Er kwamen wel verzendkosten bij.
            ik heb je een Pm gestturd ;)

Comment

En deze wordt als het goed is vandaag nog verzonden, waarvoor dank. :)

Comment

Working...
              X