Hallo, ik heb hier nog een dura truss systeem liggen.
Ik wil graag een andere truss gaan kopen, dus dan kan ik niet zo veel meer met deze. hij ziet er goed uit, enkel is er 1 lier die niet meer rateld. hij draait wel gewoon omhoog en omlaag.
Hij is 1x uitgebreid met 1,5 meter. meer info, zie marktplaats:
[Edit Rick] Link Marktplaats weg
@rick, ik zie dat de link weg is gehaald, ik post de tekst van marktplaats wel even hier:
Hallo,
Ik bied mijn dura truss systeem aan, omdat deze truss niet meer geschikt is voor mijn doeleinden.
Normaalgesproken is deze truss 3 meter lang. Ik heb deze verlengt met 1,5 Meter, wat dus totaal 4.5 meter wordt.
De truss is compleet incl. statieven en truss-adapters.
Specificaties:
- Truss diameter: 16mm
- minimal hight: 1,47cm
- diameter folded: ca. 12cm
- Max weight (evenly distributed): 100 kg
- Max hight: 3,0 m
Wat je dus bij deze truss krijgt is:
3x 1,5 meter truss
2x truss adapters
2x truss wind-up statieven ( met lier )
De truss is binnen 5 minuten op te zetten zonder de lichteffecten uiteraard.
Hij is volledig goed, alleen is bij 1 lier het geratel er af gegaan. dit heeft verder geen effect op de lichtbrug.
De truss kan maximaal 100 kilo dragen. Helaas ga ik daar tegenwoordig overheen, dus durf deze truss maar niet meer te gebruiken voor mijn klusjes. Is altijd met respect behandeld, en je krijgt er een arriba vervoers tas bij waar je deze truss in kunt vervoeren. het verlengstuk past hier helaas niet meer bij.Voor echte foto's van de truss in mijn kamer kun je een mailtje sturen.
Bewerking: Ik was vergeten te aangeven dat het verlengstuk nog geen maand oud is. deze is dus nog in nieuwstaat!
Hopelijk kan ik iemand met deze truss blij maken!
Voor info kun je een PM of PB sturen.
Remco
Ik wil graag een andere truss gaan kopen, dus dan kan ik niet zo veel meer met deze. hij ziet er goed uit, enkel is er 1 lier die niet meer rateld. hij draait wel gewoon omhoog en omlaag.
Hij is 1x uitgebreid met 1,5 meter. meer info, zie marktplaats:
[Edit Rick] Link Marktplaats weg
@rick, ik zie dat de link weg is gehaald, ik post de tekst van marktplaats wel even hier:
Hallo,
Ik bied mijn dura truss systeem aan, omdat deze truss niet meer geschikt is voor mijn doeleinden.
Normaalgesproken is deze truss 3 meter lang. Ik heb deze verlengt met 1,5 Meter, wat dus totaal 4.5 meter wordt.
De truss is compleet incl. statieven en truss-adapters.
Specificaties:
- Truss diameter: 16mm
- minimal hight: 1,47cm
- diameter folded: ca. 12cm
- Max weight (evenly distributed): 100 kg
- Max hight: 3,0 m
Wat je dus bij deze truss krijgt is:
3x 1,5 meter truss
2x truss adapters
2x truss wind-up statieven ( met lier )
De truss is binnen 5 minuten op te zetten zonder de lichteffecten uiteraard.
Hij is volledig goed, alleen is bij 1 lier het geratel er af gegaan. dit heeft verder geen effect op de lichtbrug.
De truss kan maximaal 100 kilo dragen. Helaas ga ik daar tegenwoordig overheen, dus durf deze truss maar niet meer te gebruiken voor mijn klusjes. Is altijd met respect behandeld, en je krijgt er een arriba vervoers tas bij waar je deze truss in kunt vervoeren. het verlengstuk past hier helaas niet meer bij.Voor echte foto's van de truss in mijn kamer kun je een mailtje sturen.
Bewerking: Ik was vergeten te aangeven dat het verlengstuk nog geen maand oud is. deze is dus nog in nieuwstaat!
Hopelijk kan ik iemand met deze truss blij maken!
Voor info kun je een PM of PB sturen.
Remco
Comment