Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik weet niet of die bevalt heb hem eigenlijk nog niet op klus gebruikt heb mischien teveel andere leuke dingen staan waardoor deze blijft liggen en dat is best zonde.
@t funkey kijk bij highlite voor de led mushroom daar zie je het plaatje hij is exact hetzelfde ik kan zelfs verklappen dat de doos die er om heen zit ook hetzelfde is.
Spijkenisse kom ik regelmatig dus mischien is verzenden dan niet nodig.
Je reageert als je interesse hebt, heb je geen interesse en kom je alleen maar klagen over de verkoopprijs, dan kun je beter op het 'vorige' knopje klikken.
Ook in het regelement staat dat er eigenlijk alleen gereageerd dient te worden als je interesse hebt Op het moment dat je opvalt dat de vraagprijs dicht bij de verkoopprijs ligt, stuur dan in het uiterste geval even een PM naar de verkoper o.i.d.
De verkoper mag altijd zelf nog uitmaken wat hij vraagt, zo kan ik ook 1000 euro voor mijn bejaarde mushroom vragen. Is dat reëel? Dicht bij de vraagprijs? Nee. Het is overdreven.
Hopelijk is het nu een beetje duidelijker. Meningsverschillen over de prijs mag je voeren, maar alleen als je interesse hebt in het product én bereid bent een overeenkomst aan te gaan m.b.t. aanschaf.
kijk bij highlite voor de led mushroom daar zie je het plaatje hij is exact hetzelfde ik kan zelfs verklappen dat de doos die er om heen zit ook hetzelfde is.
Comment