Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop : Allen & Heath Xone 4D

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop : Allen & Heath Xone 4D

Aangezien ik mijn studio omgeving verder wil uitbreiden en ik niet zoveel meer toekom aan dj'en gaat men Xone 4D in de verkoop.

Altijd mooi op men kamer gestaan en altijd afgedekt geweest met een Decksaver stofkap.

De verkoopprijs bedraagt zo'n 1600€ ( dit is met de stofkap ).
    Heb de Xone voor zo'n 1800€ gekocht en de stofkap was zo'n 60€ dacht ik.

Hij is nog volledig in nieuwstaat en kan uiteraard getest worden.

Indien intresse mag je altijd mailen.

Sorry, maar deze laat ik toch echt schieten. Voor 100 euro ex. eventuele kortingscode haal ik in de webshop een gloednieuwe met garantie. Dan vind ik jouw vraagprijs helaas niet aantrekkelijk genoeg.

Wellicht is dit iets om mee te nemen voor verdere verkoop?

Comment

Originally posted by Patrick View Post
      Sorry, maar deze laat ik toch echt schieten. Voor 100 euro ex. eventuele kortingscode haal ik in de webshop een gloednieuwe met garantie. Dan vind ik jouw vraagprijs helaas niet aantrekkelijk genoeg.
      Dus Bax medewerkers krijgen zoveel korting??? Voor 100 euro mag je er mij ook wel eentje doen, is toch weer 1500 euro korting .

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
        Dus Bax medewerkers krijgen zoveel korting??? Voor 100 euro mag je er mij ook wel eentje doen, is toch weer 1500 euro korting .
        100 euro erbij =P En ik ging uit van de gemiddelde consument.

Maargoed, back on topic /methinks

Comment

Vergeet niet dat deze maar zo'n half jaar oud is en dus nog onder garantie zit gewoon, alsook krijg je er de decksaver bij. Alsook is 100 euro op zich al redelijk veel voor een model dat niet van volledige nieuwstaat te onderscheiden is. :)

Comment

Ik zou gewoon die honderd euro nog even door sparen en dan een nieuwe kopen. Dan weet je zeker dat er niets raars mee is gebeurd.

Comment

Je kan het komen testen, en je hebt garantie + het is 99€ + 65€ (stopkap).
              Je mag zeggen wat je wil, maar niet dat er rare dingen mee zijn gebeurd, altijd op men bureau gestaan, opdezelfde plek, amper een tiental keer mee gespeeld en altijd afgedekt gestaan.

Ik sta ook open voor biedingen, als het maar niet te gek wordt.

Comment

WAT!? is nou de toegevoegde waarde van een post als deze!?
                Iemand probeert een artikel, wat jij helemaal niet kent, geen foto van hebt gezien, helemaal niet weet in wat voor toestand hij is. En toch zeg jij: "Ik zou gewoon die honderd euro nog even door sparen en dan een nieuwe kopen. Dan weet je zeker dat er niets raars mee is gebeurd."

Niet alleen bij deze post betrap ik je erop dat je niks toevoegt.

Nu zal deze post wel eraf geknikkerd worden, maar dit moest me toch echt even van mijn hart. Ik hoop dus ook dat je dit leest!!!

Comment

Nee, deze posts laat ik lekker staan. In het regelement staat ook vermeld dat je alleen reageert als je interesse hebt. Kom je alleen om het aangeboden product af te zeiken of op welke andere manier mensen weg te kapen bij een advertentie, post dan a.u.b. niet.

Vind je de vraagprijs te hoog? Bied daar dan onder en probeer wat te regelen door een compromis te sluiten. Elke verkoper mag een prijs neerzetten die hij zelf wil. Maar als je toch zelf geen interesse hebt in het product, heeft het totaal geen zin om jouw persoonlijke mening te geven over wat jij zou doen. (Want je doet het immers toch niet.) En zeker als het dan ook nog gaat om wat losse aannames, slaat het als een tang op een varken.

Bij deze een waarschuwing.

Comment

Bij deze prijsverlaging! (ook de laatste want lager kan/wil ik echt niet)

1550€

Comment

Und ein schopje :)
                      1550€ mensen, niet veel voor een SUPERDUPER nieuwe Xone 4D met een Decksaver.

Excuseer voor vroegtijdig kicken :)
                      Last edited by auel neides; Tuesday-04-05-2010, 23:06.

Comment

Kicken pas na 2 weken inactiviteit van het topic a.u.b.

Comment

Deze mag omhoog voor 1500€ als je hem komt ophalen :)

Comment

1450 dan maar :)

Comment

1400 dan maar :)

Comment

Working...
                              X