Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd: Dj meubel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevraagd: Dj meubel

Hallo,

Ik ben op zoek naar een dj meubel, ik heb weinig/geen ervaring met zelfbouw, en besloot daarom om een meubel te kopen. De prijs ligt helemaal aan de kwaliteit van het product. In een straal van 50 km vanuit Arnhem/Doetinchem kom ik hem ophalen, anders vervalt mijn interesse. Graag niet alleen vermelden of je er een te koop hebt staan, maar ook foto's erbij. De dj meubel, mag wel wat kleine mankementen hebben, maar niet grote, zoals een hoek, of stuk hout eruit gestoten (bijvoorbeeld), of helemaal kromme profielen.

Wat zoek je nou?

Luxe tafel, kisten waar alles in zet, leuk voorzetje?

Comment

Ik woon in Zutphen en kan met nog iemand ( die ook een bouw opleiding heeft gedaan) misschien wel een leuk dj meubeltje bedenken, maar dan willen we graag wel weten wat je ermee wilt en wat je erin wilt stoppen en hoeveel rackspaces etc.

Comment

Ik zit te denken aan zoiets: http://www.effe-dimmen.nl/drive_in_s...el%20boven.jpg
        Met deksel eroverheen uiteraard, zwart kleurig, paar schappen onderin erbij, maar richting zo'n soort idee. Ik heb ook contact opgenomen met de lokale pa boer, die doet ook flightcase inrichtingen voor bijv. winkels etc. maar die zijn een beetje duur. Oh ja, er is ook nog ruimte nodig, in plaats van de middelste rack een reloop rmx 30 bpm blackfire en 2x numark axis-4.
        Last edited by hardstyle; Thursday-27-05-2010, 21:10.

Comment

Oke, misschien valt er wel wat te regelen? Wat is je budget hiervoor?
          Anders bespreken we het even en laat ik je wel wat ontwerpen zien die later misschien gebouwd kunnen worden. Dikte van het hout e.d is ook nog te bespreken.

Comment

Met truss? zoja, wat wil je er voor?
            Zonder truss? Wat wil je er voor?
            Heb intresse :)

Comment