Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd: Dj meubel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevraagd: Dj meubel

Hallo,

Ik ben op zoek naar een dj meubel, ik heb weinig/geen ervaring met zelfbouw, en besloot daarom om een meubel te kopen. De prijs ligt helemaal aan de kwaliteit van het product. In een straal van 50 km vanuit Arnhem/Doetinchem kom ik hem ophalen, anders vervalt mijn interesse. Graag niet alleen vermelden of je er een te koop hebt staan, maar ook foto's erbij. De dj meubel, mag wel wat kleine mankementen hebben, maar niet grote, zoals een hoek, of stuk hout eruit gestoten (bijvoorbeeld), of helemaal kromme profielen.

Wat zoek je nou?

Luxe tafel, kisten waar alles in zet, leuk voorzetje?

Comment

Ik woon in Zutphen en kan met nog iemand ( die ook een bouw opleiding heeft gedaan) misschien wel een leuk dj meubeltje bedenken, maar dan willen we graag wel weten wat je ermee wilt en wat je erin wilt stoppen en hoeveel rackspaces etc.

Comment

Ik zit te denken aan zoiets: http://www.effe-dimmen.nl/drive_in_s...el%20boven.jpg
        Met deksel eroverheen uiteraard, zwart kleurig, paar schappen onderin erbij, maar richting zo'n soort idee. Ik heb ook contact opgenomen met de lokale pa boer, die doet ook flightcase inrichtingen voor bijv. winkels etc. maar die zijn een beetje duur. Oh ja, er is ook nog ruimte nodig, in plaats van de middelste rack een reloop rmx 30 bpm blackfire en 2x numark axis-4.
        Last edited by hardstyle; Thursday-27-05-2010, 21:10.

Comment

Oke, misschien valt er wel wat te regelen? Wat is je budget hiervoor?
          Anders bespreken we het even en laat ik je wel wat ontwerpen zien die later misschien gebouwd kunnen worden. Dikte van het hout e.d is ook nog te bespreken.

Comment

Met truss? zoja, wat wil je er voor?
            Zonder truss? Wat wil je er voor?
            Heb intresse :)

Comment

Zonder truss, gewoon zo'n soort ontwerp wat ik liet zien, alleen dan meer flightcase achtig, met hoekprofielen etc. En wat betreft de ontwerpen, ik ontvang ze graag, ik werk het liefst op zo'n 1 meter 10 (met wielen) en werk het liefst over een totale breedte van 1,5m-2m. Mijn budget ligt helemaal aan wat je te bieden hebt, maar hoger dan 150,- ga ik zeker niet.

Comment

150 euro voor een dergelijk systeem in goede staat én met de wensen die je hebt wordt enorm lastig te vinden omdat dit valt onder de categorie maatwerk. Daar zit dus sowieso al veel werk en kosten in, een beetje maatcase kost je rond de 600 euro. Wellicht kun je kijken of je iemand kent die handig is en wat voor je wil doen, maar dan ben je nog steeds veel kwijt aan materiaal als je alles wilt voorzien van flightcasemateriaal.

Comment

Nieuwprijzen
                  flightcase (maatwerk) á 1.000,- inclusief BTW
                  trussmeubel (alle delen) á 1.200,- inclusief BTW

Flightcase heeft nog niet eens zijn eerste verjaardag gevierd, wordt uiteraard kaal geleverd; maar de blindplaatjes kunnen eventueel wel worden overgenomen.

Trussmeubel gaat al jaartje of 2 - 3 mee, volledig opgebouwd uit eurotruss delen.

Doe een serieus bod en ik wil best over denken om het weg te doen, hoeft niet per see weg. Als je bedragen als 150,- euro noemt, neem je mij en je hobby echt niet serieus.

Levering eventueel op een regenachtige zondagmiddag persoonlijk te regelen tegen meerprijs.

Comment

Laat maar zitten dan, sluit topic maar, ik ga wel oefenen met zelfbouw, de middelen heb ik, alleen niet de kennis en ervaring, maar dat komt vanzelf.

Comment

Working...
                    X