Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Scanmaster-kloon (koollight DC-1216) + LED Par 56 zwart

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Scanmaster-kloon (koollight DC-1216) + LED Par 56 zwart

Te koop voor een vriend van me (maar ik draag de verantwoordelijkheid voor de verkoop en afhandeling):

BAX LED Par 56 zwart
    Hij heeft hem amper gebruikt en eigenlijk in een opwellinkje gekocht. Heeft dus nog niet veel branduren achter de rug, niet mee op pad geweest en in nette staat.

Vraagprijs: 25 euro

Koollight DC-1216
    Is ooit van mij geweest, maar heb hem toendertijd verkocht om bovenstaande LED-par mee aan te kunnen sturen. Apparaat is om en nabij de 3 jaar oud maar werkt naar mijn weten nog prima. Een uitgebreide nederlandse handleiding heb ik hiervoor nog op het forum gezet.
    Heeft enige inbouwschade (dus rond de gaatjes voor de rackboutjes) maar is verder nog netjes. Werkt bijna identiek als een scanmaster.

Vraagprijs: 50 euro

In overleg mee te nemen naar Goes of te bezorgen op de route tussen mijn huis en Goes. Kan eventueel ook wel verstuurd worden. Dozen e.d. zijn niet meer aanwezig volgens mij.

Kick, mag weg tegen elk aannemelijk bod. Setprijsje van 60 euro? Moet je er nog wel 3 parretjes zelf bij kopen.

Comment

Ik bied 35 op het dmx paneel.

Comment

Zal ik eens overleggen, je hoort nog van me.

Comment

ik geef 20 voor de led par en de verzendingskosten erbij

Comment

Ga ik ook even overleggen!

Comment

Geen betalingen meer ontvangen, staat dus weer vrij voor verkoop.

Comment

Nog steeds beschikbaar.

Comment

is het een par? of kan hij aan meer van zulke parretjes komen ?

Comment

Het is helaas maar één LEDparretje (zou gebruikt worden voor slaapkamerdecoratie, is alleen niet meer zoveel van gekomen volgens mij ;))

Gaat overigens om deze, ik zag dat de link dood was.

Comment

hmm dan gaat het hmm niet worden. Wil mun conventionele parretjes gaan vervangen door led parren maar heb er dan een stuk of 4 nodig. Dus dan koop ik ze in één keer nieuw want weet niet of ik dat type ga halen.

Comment

Is uiteraard ook geschikt om de DJ uit te lichten in dezelfde kleur als je andere LED-parretjes he. ;) Dan maakt het type-verschil niet zoveel uit.

Comment

haha dat klopt maar daar heb ik hem niet voor nodig:P

Comment

Ik wil 25 euro geven voor 1 led par. inc. Verzendkosten.

Comment

Je kunt hem voor 20 euro ook komen ophalen bij de showroom hier als ik er ben, dan regel ik gewoon dat ik hem meeneem. :)

Comment

Working...
                              X