Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: 2x Pioneer CDJ-1000 MK3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: 2x Pioneer CDJ-1000 MK3

I did it otherwise :)

Re: SEVIEL - Kicking of this summer 70% own unreleased Mater

Originally posted by DJ_Seviel
    Hebben jullie nog ideeën om aandacht te trekken bij de labels? Naast de demo mannier, die sla ik over labels worden gek van de demo's tegenwoordig...
    Misschien als je is een keer draait die gasten van zo'n label naar je optreden "lokken"

Comment

Re: SEVIEL - Kicking of this summer 70% own unreleased Mater

sssstttt

Comment

volgens mij is dat een goed plan :!:

Comment

Volgens mij is het in 'onze wereld' (dj wereld) zo, dat je gewoon de juiste mensen moet kennen. Ken je die persoon/personen, dan moet je flink slijmen en likken om iets te willen bereiken. Ken je niemand, dan wordt het wel heeeeel moeilijk om op te vallen.

Maar waarom probeer je het niet om je producties in eigen beheer op vinyl te laten drukken? Het is maar een idee.

Comment

Still

Comment

Te Koop: 2x Pioneer CDJ-1000 MK3

Hooi!

Ik verkoop mijn 2 Pioneer CDJ-1000 MK3's, niet om het feit dat ik ga stoppen met draaien maar omdat ik thuis nooit meer een CD-speler aanraak [8O]

Ze zijn ongeveer 1,5 jaar oud en aangekocht bij Bax Shop. Spelers zijn in prima staat en zien er nog netjes uit, er zitten wel wat hele kleine krasjes op.

Ik verkoop ze alleen per 2 of anders als ik 2 geinteresseerden heb voor 1. Ik wil er 1900 euro voor hebben of anders 950 per stuk. Opsturen doe ik liever niet aangezien daar wel eens wat probleempjes uit zijn voortgekomen. Je kan ze komen bekijken in Zeeland...met BTW-bon is eventueel ook mogelijk.

Zal binnenkort ff wat foto's schieten.

edit bij j.s. coolen: Titel aangepast

Comment

Toevallig weet ik ngo dat deze verkocht zijn.

Comment

Dan voorzie ik deze van een slotje, en anders hoor ik het wel ;)

Comment

Working...
                  X