Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Behringer XENYX 1002B PA en studio mixer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Behringer XENYX 1002B PA en studio mixer

De XENYX 1002B is een belangrijke mijlpaal in de ontwikkeling van mixertechnologie. Het is uitgerust met Behringer's premium XENYX microfoonvoorversterkers, en kan gemakkelijk meegaan met duurdere standalone microfoonvoorversterkers, zowel qua geluidskwaliteit en beschikbare headroom. XENYX preamps leveren dusdanige transparante en kristalheldere prestaties dat u bijna zou denken dat iemand uw microfoons verbeterd heeft.

Of u deze mixer nu op netspanning aansluit of het via 9V batterijen voedt, u behoudt in ieder geval de vele functies die u kunt verwachten van mixers, zoals microfoonvoorversterkers, fantoomvoeding voor gebruik met condensatormicrofoons, 2-track ingangen en uitgangen en 60 mm faders. De vier stereokanalen zijn geschikt voor zowel left/right als mono 6.3 mm TRS/TR ingangen, waarvan drie ook geschikt zijn voor microfoons (met gescheiden trim regelingen). De compacte XENYX 1002B mixer voert ook Behringer's zeer muzikale 3-bands Britse EQ, plus een FX en monitor send voor elk kanaal, waardoor het een must-have is voor elke audioopstelling.

De Britse mixers van 1960 en 1970 hebben het geluid van rock en roll veranderd. De legendarische mengtafels werden snel de grote droom van geluidstechnici en producers over de wereld. De 3-bands EQ van de 1002B mengtafel is gebaseerd op dezelfde circuits, waardoor u signalen kunt manipuleren met veel warmte en een gedetailleerd muzikaal karakter, zelfs wanneer u niet zuinig omspringt met de knopjes.
    - premium mixer met zeer lage THD en een optionele batterijwerking
    - twee state-of-the-art XENYX microfoonvoorversterkers
    - neo-klassieke Britse 3-band EQs voor een warm en muzikaal geluid
    - vier gebalanceerde high-headroom stereoingangen met drie extra microfooningangen
    - één post fader FX send en één pre-fader MON send per kanaal voor externe effectapparaten en monitortoepassingen
    - clip LEDs op elk kanaal
    - toegewezen inserts op elk monokanaal
    - masteruitgang en gescheiden hoofdtelefoon en CD/tape uitgangen
    - schakelbare fantoomvoeding voor condensatormicrofoons
    - bestendige 60 mm logarithmic-taper master fader
    - verzegelde draaiknoppen
    - externe voeding voor ruisvrij geluid en een superieure transientrespons

Garantietermijn:
    Aanschafdatum 28-11-2009, nog fabrieksgarantie (omruilgarantie) tot aan 28-11-2011.

Conditie:
    Vrijwel geen beschadigingen, functioneert nog perfect.

Reden van verkoop:
    Overstap op multichannel audio interface.

Vraagprijs:
    €70,- (inclusief rackoren)

Af te halen in de Bax-shop showroom of op:
    Pr. Bernhardstr. 19
    4471 PW WOLPHAARTSDIJK

Versturen is ook mogelijk, verzendkosten zijn €6,75.

Bij afhalen graag even bellen naar (06) 34137019, ook om de locatie van afhalen door te geven!

-------

Foto's volgen vanavond.

Ik wil eerst de foto's zien maar kun je hem zolang voor mij reserveren? Ik wou eigenlijk een dezer dagen een nieuwe aanschaffen voor een klusje binnenkort maar als deze nog in een goede staat is wil ik hem wel kopen. Alvast bedankt!

Comment

Geen probleem, ik ben zes uur klaar met werken, en zal wel een foto ervan maken als ik thuis ben. Er zit geen enkel krasje op, en alles werkt nog perfect. Ook de rackmounts heb ik nog, nooit eraan geschroefd, dus die zijn ook nog tip top =) Maar zal vanavond wel een fotootje voor je maken.

Gereserveerd voor 48 uur.

Comment

Bovenzijde
        Achterzijde

Comment

Verkocht. Bedankt voor de ruimte.

Comment

Working...
          X