een beetje bij de tijd moet je blijven.... dus ik ben het oneens met de stelling! en je gaat tog ook niet een nieuwe style trance verbieden omdat de nieuwer is.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Te koop versterker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by dj_joeyeen beetje bij de tijd moet je blijven.... dus ik ben het oneens met de stelling! en je gaat tog ook niet een nieuwe style trance verbieden omdat de nieuwer is.
O ja..."tog" is met "ch". Vraag maar aan je meester. :lol:
Comment
-
echt maffe reeacties op deze poll hoor vind ik... Iedereen gaat meteen allemaal van dat soort taal verzinnen.. ik erger me er zelf niet zo aan want ik doe zelf ook wel wat van dat soort taal maar niet zo veel. Ik kan daarom nog wel fatsoenlijk netjes typen maar dat doe ik dan alleen als het echt nodig is. Ik heb Oneens gestemd omdat ik vind dat het best wel kan en dat ik het een overdreven reactie vind voor sommige woorden dan. Als je het nou echt niet kunt ontcijferen dan denk ik wel van ..okeeeeeee dan... maar als je gewoon weet wat het betekent snap ik niet waar er dan over gezeurd word :S
Comment
-
Re: Taalverloedering
Originally posted by Stephanie!De laatste weken erger ik me steeds meer aan de sms- en/of breezertaal die hier geuit wordt door sommige lieden. Het lijkt me dat wanneer je serieus wilt worden genomen als (aankomend) DJ door je mede forumleden fatsoenlijk nederlands gewenst is. Ik hoop dat het niet een gebrek aan kennis is, maar gewoon luiheid of semi-populair gedrag....
Stelling:
Iedere posting die sms- en/of breezertaal bevat gewoon verwijderen en bij herhaling de gebruiker van het forum afschoppen.
Hier ben ik het VOLLEDIG mee eens!!
Ik erger me ook kapot aan breezertaal / kleutertaal!!
Kinderen die het op jonge leefdtijd al gebruiken die krijgen echt een taalprobleem later. Dat is al bewezen en bovendien het verkloot echt de nederlandse taal.
Net als bling bling, populaire commercieele irriterende poep!!!
Comment
-
meestal kan je het verschil tussen dislexie en breezer-taal toch wel heel makkelijk herkennen ;)
Mijn sms-jes schrijf ik meestal in leesbare sms-taal, ligt er natuurlijk wel aan naar wie ik sms.. maar soms past zo'n heel verhaal gewoon niet in die 160 karakters die ik krijg van vodafone...
Comment
-
Hmm ik geloof dat ik dit oude topic maar weer eens uit de mottenballen dien te halen want wat kan er in een maand veranderen zeg...
Heren, (De weinige dames hier hebben in ieder geval een verzorgd taalgebruik)
Kunnen we dit soort irritante SMS en Breezah gebabbel alstublieft laten?
Het is gewoon niet leesbaar en is absoluut niet professioneel te noemen.
Dus...
Niet wordt niet gespeld als ni
Echt wordt echt wel gespeld met een ch en niet met een g en mocht je het toevallig over eggen hebben, dat is voor de landbouw niet voor DJ's.
En ook al gebruik je de N niet tijdens het spreken, confronteer ons dan alstublieft niet met jouw spraakgebrek.
Houd alles gewoon prettig voor iedereen hier op het forum.
Comment
Comment