Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop versterker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

na een aantal waarschuwingen vind ik dat je op een gegeven moment iemand van het forum verwijderen. maar dan moet je board rules opstellen die iedereen kan en moet lezen dan moet je weten waar je de grens moet trekken wel heel belangerijk een goede en duidelijke grens treekn die voor iedereen duidelijks is

Comment

Leestekens worden ook nog wel eens vergeten. Ook door moderators.... Dus posts van meerdere regels zonder ook maar één punt of komma. Daar stoor ik me dan eerlijk gezegd meer aan dan een keertje "k" in plaats van "ik"

Comment

Wat ik iedereen ook aanraad: Lees je bericht nog ff na, voor je het submit om eventuele fouten gelijk te corrigeren !!

Kijk, we zijn natuurlijk geen schrijvers, maar DJ's !! Maar een beetje leesbaar schrijven is toch niet teveel gevraagd ?

Comment

Originally posted by DJ Dyno
          Wat ik iedereen ook aanraad: Lees je bericht nog ff na, voor je het submit om eventuele fouten gelijk te corrigeren !!

Kijk, we zijn natuurlijk geen schrijvers, maar DJ's !! Maar een beetje leesbaar schrijven is toch niet teveel gevraagd ?
          Helemaal mee eens!! :wink:

Comment

Ik ben het helemaal met Stephanie eens. Ik kan me ook groen en geel ergeren aan dat gedegenereerd lettergebruik. (En ik heb als Feijenoorder toch echt een teringhekel aan groen-geel) :wink:

Marcel is vaak genoeg aan het roepen dat je op dit forum geen klinkers hoeft te kopen, mijn mening: breezah gedrag doe je maar op MSN niet in een serieus forum en als je je niet kan gedragen hoor je hier niet thuis. Eraf kicken dus. (om maar eens een goed Anglicisme te gebruiken)

Comment

Originally posted by LorddeWorde
              (om maar eens een goed Anglicisme te gebruiken)
              Maar we moeten ook niet overdrijven met moeilijke woorden !! Hahahahahahaha :D :) :lol:

Comment

maar idd afkortingen ed doe je maar op msn

maar stel dan regels op die mensen moeten lezen voordat ze de eerste keer op het forum komen of als je je aanmeld. zet ze ook duidelijk op het forum zodat anderen ook kunnen zoeken als er iets niet klopt. zodat niet alleen de mods dat hoeven te doen. we kunnen wel veel bekijken maar ook niet alles. wij zijn ook maar mensen en kunnen ook wel eens iets over het hoofd zien.

maar mijn mening is zet eerst regels op voordat je echt iets kan doen

Comment

Dat is al beter te lezen dan dit:

maar dan moet je board rules opstellen die iedereen kan en moet lezen dan moet je weten waar je de grens moet trekken wel heel belangerijk een goede en duidelijke grens treekn die voor iedereen duidelijks is
                  Punten, komma's en hoofdletters dus ook graag.....

Comment

maar dat vind ik persoonlijk nog niet het grootste probleem.

maar idd ook dat. maar dat moet je ook dan allemaal in board rules opstellen, zodat mensen het weten en later niet kunnen zeggen van:
                    maar dat wist ik niet waar moet je dat dan lezen.

laten lezen en mee eens laten zijn als je je aanmeld en ook op het forum zelf een duidelijk aanwezig topic waar je het nog eens kan nazoeken.

Comment

Haha!! Ik weet niet eens wat "Breezah"Taal is?!? Kun je nagaan, ik voel me echt oud nu. Schrijf nou maar gewoon leesbaar nederlands, dan snapt de turbotaal-generatie er ook nog wat van!!

L@ter!!! :D

Comment

conclusie:

*alleen afkorting die in de "van dale" staan, maar afkortingen als "ff" zijn niet zo erg. maar geen dingen als "Dt s t nwe mngpnl vn pionr".

*Punten, Hoofdletter, comma's e.d. gebruiken.

*Verder "gewoon" nederlands gebruiken, een typfoutje ofzo is niet zo erg maar geen idioote dingen gaan typen.

zoiets maar doen :?:

Lekker "duidelijk" berichtje zeg :? :oops:

Comment

wat vind je dan van dingen als "bennen" i.pv. zijn bijvoorbeeld?
                          ik heb dat min of meer 'aangeleerd' dankzij mijn oude woonomgeving, mensen maken daar ook wel eens een probleem van..... ik heb dan af en toe iets van: ach, zeur niet! 't zit er gewoon in geramd! punt

maar wat vind je dan van bijvoorbeeld "bennen"

ik vind trouwens dat je iemand pas een waarschuwing moet sturen als het ECHT onleesbaar is, bijv.: een reply in voornamelijk 'Br33Z4H!(zoiets dus:P) taal' vind ik te ver gaan, maar woorden als bennen, wezen, idd, btw, ff, etc. vind ik niet zo heel erg

Comment

Originally posted by NBeat
                            In t kdr vn "Od tpc, nw pst" hir me mning

K vin dt e pr afk wl mtn knn, mr all1 mr sms-tl n e pst s nt t dn. R s ds nmnd di t kn lzn n dt kmt j vrgnt tn + h ;)

K vnd k dt d + gnmd mtn wrdn drm hr e +:
                            t sglt sgfrmt p d srvr ;)
                            En nu de vertaling ;)

In het kader van "Oud topic, nieuwe posts" hier mijn mening

Ik vind dat een paar afkortingen wel moet kunnen, maar alleen maar sms taal in een post is niet te doen. Er is dus niemand die het kan lezen en dat komt je vraag niet ten goede hè ;)

Ik vind ook dat de voordelen genoemd moeten worden. Daarom hier een voordeel:
                            Het scheelt schijfruimte op de server ;)

Comment

Schijfruimte is er voorlopig nog genoeg, laat ik het zo stellen...

Als ieder lid (bijna 1800) elke dag 10 berichten zou posten is onze schijfruimte na 2 jaar pas op zijn limiet!!! 8)

Wat dat aangaat stel ik gewoon voor om normaal nederlands te spreken (typen) zoals je dat geleerd hebt op de lagere school :wink:

Comment

Is idd niet echt een goed voordeel, maar die willen we ook niet echt hebben toch ;) Ik zou er verder geen meer kunnen noemen.

En waarom geen nederlands praten ?

dat maakt 't lezen een stuk makkelijker en is bovendien goed voor je typesnelheid, als je dan eens echte een brief moet schrijven, dan gaat dat een stuk makkelijker !!

Comment

Working...
                                X