Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop backdrops

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop backdrops

verkocht

wat doet z'on ding nu precies :?: want ik kan het niet helemaal volgen :oops:

Comment

* Multiband-compressie (6 frequentiebanden).

Je kunt alle parameters (treshold, ratio, input, output, attack, release, etc) zelf instellen of laten instellen door een cd op te zetten en de beste instellingen te laten berekenen door de ultradyne (virtuosofunctie)

Verder zit er een tubesimulator in (nabootsing buizenversterker), een ultramizer die er voor zorgt dat het "gecompresste" geluid niet zo dof klinkt.

Compressie gebruikt je bijvoorbeeld bij zang/sax/bas/etc om het dynamische bereik binnen de perken (lees: mix) te houden, maar je kunt hem ook op het eindsignaal zetten van je discoset of radiostudio. Dus tussen het mengpaneel en de versterkers/zender. Door de compressor en de limiter zul je dan nooit je versterker danwel boxen/ zender kunnen opblazen.

Verder zit er nog een delayfunctie op. handig voor wanneer je bijv. op meerdere plaatsen speakers hebt staan en galm wil voorkomen.

Maar hij geeft ook een hoop licht, dus je kunt het ook als leeslampje gebruiken. Of simpelweg als VU-meter die tevens de pieken onthoudt en de gemiddelde signaalsterkte berekent.

Hoop dat ik het nu wat duidelijker uit heb gelegd. Voor meer info verwijs ik je toch naar de website van Behringer (zie link).

Snap je het dan nog niet, dan is het waarschijnlijk geen geschikt apparaat voor jou :wink:

Maar vragen staat uiteraard vrij!

Comment

Nog steeds te koop

Comment

Te koop backdrops

Wij hebben nog een aantal oude back-drops! Prijs 100,00 per stuk

Comment

heb je hier soms de afmetingen van?
            zitten er scheuren in ?
            hoeveel heb je er zo?
            zijn ze smerig of nog redelijk proper?

Comment