Announcement

Collapse
No announcement yet.

te koop gevraagd: 2 scanners

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maar wat is je budget precies?

Comment

300 miss iets meer daarom zoek ik ook naar 2ehandse zijn stukken goedkoper dan nieuwe lijkt voor mijn doel het beste

Comment

Kijk ook eens naar een setje nieuwe Aztek DJ Robo's, die vallen precies in je prijsklasse, en hebben veel functies die je zeker kunt benutten.
        Uiteraard zijn tweedehands scannertjes van een iets hogere klasse natuurlijk ook een mooie aanwinst.

Comment

zal even kijken of ik wat gegevens van die scans kan vinden op het net thanks voor de tip

Comment

In de webshop van Bax staat deze ook gewoon, en ik heb er volgens mij zelf een beknopte recensie voor geschreven. Zelf heb ik ook deze scans in bezit, dus je kunt evt. ook vragen stellen aan mij, mocht je er nog niet uitkomen na de recensies en de inmiddels aangegroeide informatie op het forum.

Comment

kan het zijn dat de scans die je nu hebt lijken op deze :

ik heb er zo 2 gehad, zijn in september verkocht voor 150 euro inclusief kist en 2 kabels ( de kist was niets meer waard)

Comment

Je foto's doen het helaas niet, in ieder geval niet hier.

Comment

nu wel, was een kwestie van grote en kleine letters, ik dacht dat het geen cerschil maakte.

Comment

Ik heb inmiddels 2 american dj dj scans type 1 gekocht allen ze werken maar met hele korte slagen ze pakken niet de hele pan en tilt lijn kan het komen omdat ze 16 bit zijn en mijn controller (future light ex-4) 8 bit is?

Comment

ja of dat je snelheid te hoog is.

Comment

hoe bedoel je te snel?

Comment

nou als de moter geen tijd krijgt om zijn beweging af te maken zal hij al naar de volgende beweging gaan voor dat hij klaar is.

Voorbeeld

Om van links naar rechts te gaan heeft de spiegel 5 seconden nodig (instelbaar met fadetime) maar binnen 4 seconden krijgt hij al de opdracht om terug te gaan, dus doet hij dat ook waardoor de eerste beweging niet helemaal af is.

Een ander probleem kan ook zijn dat je tafel een restrictie heeft en dus de spiegel niet helemaal naar links of naar rechts wil sturen.
                          Probeer in dit geval eens de standalone functie

Comment

hij draait nu op muziek-stand alone maar doet ie het zelfde van die korte bewegingen

Comment

zou je een filmpje kunnen maken?

Comment

Ik denk dat de gevoeligheid van de interne microfoon wat hoog ligt, dus dat hij bij elk geluidssignaal de spiegel wat laat doen. Wanneer je dan meerdere kicks achter elkaar hebt in een liedje, bijvoorbeeld, zal hij per kick een beweging maken. En als dit net niet aansluit in de snelheid van de bewegingen die hij eigenlijk wil maken, zal hij halfverwege al naar het volgende punt gaan doordat hij het niet redt om naar het originele punt te gaan.
                                In het kort; Doordat je mic veel geluid oppikt maakt de scan snelle bewegingen doordat hij al gauw naar het volgende punt door wil gaan terwijl de huidige beweging nog niet voltooid is. ;)

Comment

Working...
                                X