Announcement

Collapse
No announcement yet.

Musicasions 23 + 24 oktober 2010

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Musicasions 23 + 24 oktober 2010

Beste forumgebruikers,

Bij deze willen wij u graag op de hoogte stellen van de 3e editie van de Musicasions-beurs die op 23 + 24 oktober in de Darling Market georganiseerd wordt.

De Musicasions-beurs is de beurs om uw 2e hands of demo apparatuur te verhandelen. Op de beurs is een divers aanbod aan licht, geluid, video, DJ-apparatuur en verschillende muziekinstrumenten.

De entree tot de beurs bedraagt € 5,- en is toegankelijk voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Mocht u een stand willen huren bedragen de kosten voor het gehele weekend
    € 75,- (incl. BTW).

De entreegelden en de kosten voor het huren van een stand worden bewust laag gehouden om de kosten voor zowel verkopende als kopende partij interessant te houden!

Voor meer informatie en / of aanmelden voor een stand:
    Website: www.musicasions.nl
    E-mail: info@musicasions.nl
    Tel. Nr. +31 654 780 870

Tot ziens op Musicasions!

Nog maar 1 week: Musicasions!

Comment

Jammer dat ik het niet eerder gelezen heb, anders was ik wel gekomen.

Comment

Jammer dat je wel meer niet leest, want dan zou je zien dat het evenement pas 23+24 oktober plaatsvindt...

Comment

Jammer, echt! Ik zou echt graag willen maar ben het weekend naar BG-Lan.
          Helaas, maar hopelijk is het binnenkort weer (ik neem aan één keer per jaar?)

Comment

Waarom staat dit in het 2e hands gedeelte?

Comment

De Musicasions-beurs is de beurs om uw 2e hands of demo apparatuur te verhandelen.
              En daar kun je overigens ook een PM voor sturen.

Comment

Ah zo. Ik dacht dat het er niet hoorde omdat er in dit topic niks verkocht werd. Waar moet ik je een pm voor sturen?

Comment

Voor vragen die totaal niet aansluiten bij het topic...

Comment

Originally posted by Rick View Post
                    Jammer dat je wel meer niet leest, want dan zou je zien dat het evenement pas 23+24 oktober plaatsvindt...
                    ik bedoel dat omdat ik iets anders heb staan in dat weekend;)

Comment

Mischien dat ik wel even ga kijken al ben ik totaal niet bekend met deze beurs, zijn er forum leden die er al eens geweest zijn?

Comment

Ik ben er ook beide dagen met een standje.

In de verkoop wat Plug & Play lasers, Behringer apparaten, setjes luidsprekers, draaitafel en heel veel T-Qualizer T-shirts !

Comment

Ik had achteraf ook wel een stand gewild maar dit is nu voor mij te kort dag, om heel de loost uit te zoeken daar heb ik geen zin en tijd voor.

Mischien dat ik dit jaar de pa-markt eens probeer om deel te nemen.

Comment

Misschien dat ik mn moeder zo ver kan krijgen of ze mee wil, anders ben ik er zondag nog wel te vinden.

Comment

Ik ben er morgen :)

Is het nu wel zo dat beide dagen dezelfde spullen worden aangeboden of wordt het assortiment morgen bijgegevuld (dat we morgen ook nog kans hebben op wat leuks zegmaar)

Comment

Working...
                              X