Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: stroboscoop met controller

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: stroboscoop met controller

Er was nog geen topic hierover geloof ik, zoja, pleur deze dan alsjeblieft weg, maar laat dan wel weten waar ik m'n vraag dan alsnog kan stellen.

Ik heb in een filmpje van DJ Jean (voorproefje op Trance Energy 2005, gedownload via de site van ID&T) een aantal hele mooie nummers gehoord. Ik kan echter steeds niet achter de naam komen van deze 2 tal platen. Nu heb ik het geluid van dit filpmje even geript, en de stukjes muziek er even uit geknipt. Deze heb ik even geupload via de vrienden van RapidShare.

Welnu is mijn vraag, kan iemand mij helpen met het vinden van de namen van deze 2 platen? Ik hoop het echt zo erg, want wil ze echt heel graag hebben.

Hieronder kun je de sample-tjes downloaden.
    Sample 1 (KLIK)
    Sample 2 (KLIK) In het filmpje spreek Jean over 'Cosmic Rea' (niet te verwarren met Cosmic Gate) of iets dergelijks, ik kan echter nergens iets van die naam vinden. Wellicht kunnen jullie hier iets mee.

Heb deze vraag op een ander forum al eerder gesteld, maar kreeg daar een antwoord dat ze de samples niet gedownload kregen. Voor de mensen die er dus niet uitkomen, nog een kleine tutorial:

- Klik op de link(en), bovenaan dit bericht, er wordt nu een nieuw browserscherm geopend.
    - Scroll in dat scherm naar beneden, je ziet dan 2 knopjes te kennen: 'Free' en 'Premium'. Klik op het knopje 'Free'.
    - Er word weer een nieuw scherm geopend (in het zelfde browser venster wel te verstaan), scroll ook hier helemaal naar beneden. Je ziet dan helemaal onder in het scherm, bij sample 1, Download: Sample1.mp3 (bij sample 2, Download: Sample2.mp3).
    - Klik nu, naar keuze, met je linker of rechtmuisknop op Download: Sample1.mp3, en haal hem binnen. Linkermuisknop: De keus tussen opslaan en openen in Mediaplayer. Rechtermuisknop: 'Doel opslaan als...'.
    Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite, hoop echt dat mensen me kunnen helpen.

Gr, Marco.

ik niet weet :(

Comment

Van die eerste herken ik de melodie wel, don't have a clue. Denk dat JustiX wel weet van wie die is!
      Die tweede herken ik helemaal al niet!

Comment

Als je ff de moeite had genomen om te zoeken, had je de topic over dit onderwerp
        HIER
        kunnen vinden !!!!!

Comment

Nou heb op verschillende manieren gezocht, en ben dit topic niet tegen gekomen.

Wat ik nooit zo snap is waarom er hier altijd gesnauwd moet worden naar elkaar, op een toon van: 'Wat ben je nou voor 'n dumb'. Ik bedoel we zijn hier toch allemaal voor de gezelligheid, en als iemand dan eens een foutje maakt, moet dat normaal kunnen worden opgelost, en niet op zo'n manier, maar wie ben ik. Met een beetje meer vriendelijkheid onder de members bereik je veel meer denk ik.

Vraag verplaatst naar topic aangewezen door Dhr. Dyno. Hoop nog steeds dat er mensen zijn die achter de naam van deze 2 nummer kunnen komen. Mods, sluit deze topic maar. Mijn excuses voor het ongemak.

Comment

oke ik zag hem ook al onder een ander topic staan dan gooi ik deze wel dicht. is goed.

foutje kan gebeuren en laten we het aub gezellig houden hier. gewoon iemand er op wijzen dat er ook al een ander topic is en of hij in het vervolg dar zijn bericht wil plaatsen.

maar probeer in het vervolg even de topics door te scrollen. de zoekfunctie werkt bij mij ook niet altijd even goen en dan scroll ik gewoon even de topics door.

dank

Comment

Te koop: stroboscoop met controller

Aangeboden:

Strobo:
              Botex Q strobe link (de eerste in de lijst)

Controller:
              Botex exact link (de eerste in de lijst)

Foto's:
              controller
              stroboscoop

Sorry voor de fotokwaliteit. Ze zijn met mijn telefoon gemaakt.

Prijs:
              45 euro

Comment

Controller verkocht onder voorbehoud! Blijft de stroboscoop over 20 euro en hij is voor jou!

Comment

Controller is nu zeker weten verkocht. Iemand 20 euro voor de stroboscoop?

Comment

Modelkermis:

Ik wacht nog steeds op het geld van de controller.

Comment

je hbt een pm ontvangen

Comment

de controller is al een tijdje gelden verkocht. De strobo mag weg voor 15 euro en verzendkosten delen.

Comment

Ook deze zijn verkocht

Comment

Working...
                          X