Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Verhuur van speakerset

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Verhuur van speakerset

Hallo,

Ik ben op zoek naar 2 speakers op 16 oktober voor een klein feestje.
    (komen denk ik rond de 50 personen, meer achtergrondmuziek maar gaat ook harder)
    Het liefst uit de volgende plaatsen: Sliedrecht, papendrecht, alblasserdam of dordrecht

Het budgt bedraagt Maximaal 30 euro, dit omdat ik hetzelf moet betalen als verassing.
    Uiteraard ben ik in staat het zelf op te komen halen.

Heb je al op google gezocht?

Comment

Wat voor speakers zoek je?

Comment

Je hebt toch zelf ook speakers?

Comment

Ik heb al op google gezocht maar dan kom ik bij grote bedrijven uit en kleine bedrijven vind je niet zo snel. zoals r.dubbelman die ook in dit topic reageert vind je ook niet op google volgens mij.

Tja wat voor speakers zoek ik, laten we zeggen anders had ik 2x dap x-15 gehuurd maar dat kan niet. Zoals ik al zei is het voor een feestje voor ongeveer 50 man, het is meer achtergrond muziek maar jullie weten hoe het op de wat latere avonden gaat ;)
          Beetje laag in de speakers is ook wel gewenst.

Comment

Heb hier nog 2 300 watt LEM speakers staan (Die blauwe serie. voorlopers van de huidige Hurricane als ik mij niet vergis) die je wel kan lenen.. kabels (speakon-jack) erbij zit in Dordrecht of dat is wat je zoekt is wat anders..

heb eventueel ook nog wel een bijpassende versterker.

Comment

Het liefs heb ik actieve speakers maar een losse versterker erbij maakt ook niet uit.

Comment

Ik heb 2 JBL EON 515's die je wel mag gebruiken, 30 euro is akkoord. PM me maar voor overleg.

Comment

Je hebt een PM ;)

Comment

Topic kan dicht.

Comment

Working...
                    X