Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop : Showtec Phantom MKII EHJ 24V/250W ( 2 stuks )

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop : Showtec Phantom MKII EHJ 24V/250W ( 2 stuks )

Een movinghead ( draaispot ) van het merk showtec. Ik verkoop ze per 2. Perfect in orde zo goed als nieuw. Slechts 1 jaar oud. ( prijs 675.00 euro voor 2 movingheads )

-----
    ( Indien verzendkosten is voor u rekening )
    ( Prijs valt eventueel over te klappen )
    Meer informatie en foto's zie :

of :

-----

De 2 x Showtec Phantom MKII EHJ 24V/250W zijn nog altijd te koop !
    vragen of opmerkingen kan je altijd reageren ;)
    U kan nog altijd een bod doen !

Bedankt
    Mathias

Last edited by mathias; Monday-11-10-2010, 20:57.

Comment

ps:
      U mag gerust een bod doen maar niet onder de 600 euro. Ik wil dus zeggen vanaf 600 euro kan je een bod doen ( voor de 2 movingheads tesamen. ) informatie wat de movinghead kan vind je op bax-shop.nl ;)

Bedankt
      Mathias :)

Comment

Beste,
        Ik heb terug een nieuwe link. namelijk : http://www.2dehands.be/audio-video-t...-80366844.html of http://www.tweedehands.nl/audio-vide...eer%2F&bewaar=

Wat meer informatie wat de movinghead kan :
        Specificaties:
        - 9 kleuren
        - 7 roterende gobo's met shake functie
        - zeer snelle shutter
        - 16-bit resolutie
        - auto correctie functie
        - pan: 530 graden
        - tilt: 280 graden
        - stroomverbruik: 350W
        - gewicht: 25 kg
        - lamp: 24V/250W EHJ

De movingheads zijn in een hele goede staat. Niets op aan te merken. mooie kleuren en gobo's ( figuren ) enz...
        Ook kan je nog meer informatie vinden op http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelde...t-details.html

Als u vragen of opmerkingen heeft laat het gerust weten
        Bedankt
        Mathias

ps : de voige linken werken niet meer.

Comment

zit er ook nog een kist bij of heb je ze los?
          zijn de lampen incl. of zitten er geen lampen bij?

Comment

Beste,
            Er zit geen flightcases bij. Deze kan je nog altijd bij bax shop zelf bijkopen. De lampjes zitten er al een tijdje in. ( Ik heb wel geen reserve lampjes meer maar deze kosten echt geen geld. ) Ook kan je deze bij bax shop zelf nog bijbestellen hoeveel deze precies kosten vind ik niet?? Ik heb de movingheads niet veel verzet en deze zijn nog steeds in de staat zoals ik ze gekregen heb.Ik vraag wel voor de 2 movingheads minimum ( vanaf ) 600 euro. Als u geintreseerd bent wil ik gerust wel 2 reserve lampjes bijkopen geen probleem :)

Als er nog vragen of opmerkingen zijn?
            Ik hoor nog van u?

Bedankt
            Mathias

Comment

Beste Mathias
              sorry voor de late reactie ik zag niet dat je gemaild had.

jammer genoeg heb ik er geen budget voor voorlopig:s
              deze info die je gegeven heb is ook handig voor verdere verkoop
              mocht ik budget hebben en ze staan nog te koop hoor je het van me!

Comment

Beste,
                De 2 movingheads zijn nog steeds te koop.
                Als er nog vragen of opmerkingen zijn stuur gerust een bericht terug!

bedankt
                Mathias

Comment

beste mathias,

Ten eerste garandeer ik je dat je deze 2 movingheads nooit voor de door jou vastgestelde vraagprijs zult verkopen. Deze movingheads kunnen nieuw gekocht worden rond de €300 / €330 per stuk. Dat is dus voor twee stuks €600 / €660.

Ten tweede verliezen deze showtec movingheads (eigenlijk alle showtec producten) bij aanschaf eigenlijk al meteen meer dan de helft aan waarde. Je kan ze misschien nog verkopen voor €150 / €200 per stuk maar meer dan dat moet je er niet van verwachten.

Zelfs op een spliternieuwe HTI versie van deze phantom head heb ik uiteindelijk maar €225 gekregen. Nieuwwaarde van deze HTI head was zo'n €420.

Succes met verkopen,

Jordy

Comment

Een verkoper kan altijd zijn eigen prijs bepalen. Mocht een geïnteresseerde het niet eens zijn met die vraagprijs, dan kan hij altijd besluiten om een tegenbod te doen. Het is dan aan hem en de verkoper om een overeenkomst te sluiten. Komen ze er niet uit, dat kan. Maar dan gaat de koop ook niet door.

Zodoende gelieve alleen te reageren bij serieuze interesse.

Comment

Zijn er nog mensen die geïntreseerd zijn in de showtec phantom ehj 250 movingheads ( 2 stuks )

ik zou er nog graag 250 euro per stuk voor willen krijgen.

Comment

een tijdje terug had n maat van me het er over om deze aan te schaffen, zal het hem vragen:P

Comment

Ik verkoop nog steeds 2x showtec phantom ehj 250 movingheads.
                          bieden kan vanaf 250 euro...

ik verkoop ook nog een dmx controller : Showtec Scanmaster 2 MKII lichtsturing voor 125euro. ( excl verzendingskosten ) alles werkt nog zoals het hoort ! ( geen garantie meer op ) iemand intresse?

Comment

Originally posted by mathias View Post
                            Ik verkoop nog steeds 2x showtec phantom ehj 250 movingheads.
                            bieden kan vanaf 250 euro...
                            250 de stuk of samen?

Comment

minimum 250 euro per stuk ( dus per movinghead, en ik verkoop het alleen als je de beide movingheads koopt ) ophangbeugel inbegrepen, 2 reservelampjes erbij.

deze movingheads heb ik bestuurd met deze controller die ik ook verkoop. Showtec Scanmaster 2 MKII lichtsturing.

Comment

Working...
                              X