Oke, mijn interesse is vervallen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Te koop : Showtec Phantom MKII EHJ 24V/250W ( 2 stuks )
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Omdat ik graag de movingheads zou willen verkopen begin augustus ( nu dat ik het wat minder druk heb ) ga ik mijn prijs verlagen naar 400 euro. ( 2x showtec phantom ehj 250 movingheads + 2 reservelampjes )
iemand die intresse heeft??? ( prijs excl verzendingskosten )
( ps: ik verkoop ook nog mijn showtec scanmaster mkii controller voor 100 euro )
Comment
-
Originally posted by mathias View Post( ps: ik verkoop ook nog mijn showtec scanmaster mkii controller voor 100 euro )
Ik heb interesse maar niet meer dan 70 euro incl verzending anders koop ik hem nieuw bij bax voor 159 incl verzending.Last edited by Mol; Sunday-07-08-2011, 23:12.
Comment
-
Zou jij voor mij een duidelijke foto kunnen maken van de movinghead? Ik wil even de groote bekijken. Of zijn dit zulke kleine MHtjes van showtec? Op filmpjes zie ik dat nameljik niet duidelijk. Foto kan je eventueel even uploaden op www.bax.dj-walter.nl en de link hier posten.
en @mol deze is niet te koop voor dat bedrag bij bax hoor. Nieuw tel je er 300 euro voor neer. Snap alleen niet dat bax ze niet meer heeft en andere webshops nog wel.
Comment
-
-
Misschien komt er niemand op af omdat je in je eerste bericht, en dat zie je al als je je muis op de topictitel houdt:, vraagprijs € 675,- Dan denken de mensen, zo duur?? Dat is te duur. Dus misschien kan je aan rick vragen of hij dat kan veranderen aan de prijs die je er nu voor vraagt.
MVG. Boyd
Comment
Comment