Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop : Showtec Phantom MKII EHJ 24V/250W ( 2 stuks )

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke, mijn interesse is vervallen!

Comment

Niemand meer geïntreseerd ? allerlaatste bod = 450 euro voor 2x phantom ehj 250 movingheads... !!! ( exclusief verzendingskosten )

Comment

Omdat ik graag de movingheads zou willen verkopen begin augustus ( nu dat ik het wat minder druk heb ) ga ik mijn prijs verlagen naar 400 euro. ( 2x showtec phantom ehj 250 movingheads + 2 reservelampjes )

iemand die intresse heeft??? ( prijs excl verzendingskosten )

( ps: ik verkoop ook nog mijn showtec scanmaster mkii controller voor 100 euro )

Comment

Originally posted by mathias View Post
          ( ps: ik verkoop ook nog mijn showtec scanmaster mkii controller voor 100 euro )
          Voor 159 euro heb je een nieuwe bij bax + je hebt er garantie op.
          Ik heb interesse maar niet meer dan 70 euro incl verzending anders koop ik hem nieuw bij bax voor 159 incl verzending.
          Last edited by Mol; Sunday-07-08-2011, 23:12.

Comment

Wie is er geïntreseerd om 2x phantom ehj 250 movingheads van showtec te kopen?
            prijs : valt over te praten...

alle personen die geïntreseerd zijn kunnen zo snel mogelijk een persoonlijk bericht sturen...

mathias

Comment

Zou jij voor mij een duidelijke foto kunnen maken van de movinghead? Ik wil even de groote bekijken. Of zijn dit zulke kleine MHtjes van showtec? Op filmpjes zie ik dat nameljik niet duidelijk. Foto kan je eventueel even uploaden op www.bax.dj-walter.nl en de link hier posten.

en @mol deze is niet te koop voor dat bedrag bij bax hoor. Nieuw tel je er 300 euro voor neer. Snap alleen niet dat bax ze niet meer heeft en andere webshops nog wel.

Comment

Eventueel intresse in een ruil met scan's ?

Comment

Beste,
                  Ik verkoop deze movingheads maar ben niet geïtreseerd in een omruiling.

Comment

! ik verlaag voor de laatste keer mijn prijs naar 360 euro voor 2x showtec phantom ehj 250 movingheads. ( exclusief verzendingskosten ) komen afhalen is mogelijk...
                    Last edited by mathias; Monday-15-08-2011, 22:09.

Comment

Echt gek dat niemand ze wil kopen. Ik vind het jammer voor je, je bent al zo in prijs gezakt...

Het is dat ik ze niet nodig heb, anders had ik het meteen gedaan!

Comment

merci dj rob :
                        inderdaad ik vind dit toch een hele mooie prijs voor deze movingheads...

Comment

Originally posted by waltervanpeene View Post

@mol deze is niet te koop voor dat bedrag bij bax hoor. Nieuw tel je er 300 euro voor neer. Snap alleen niet dat bax ze niet meer heeft en andere webshops nog wel.
                          Dan heb ik een andere scanmaster voor, ze trekken allemaal goed op elkaar.

Comment

Misschien komt er niemand op af omdat je in je eerste bericht, en dat zie je al als je je muis op de topictitel houdt:, vraagprijs € 675,- Dan denken de mensen, zo duur?? Dat is te duur. Dus misschien kan je aan rick vragen of hij dat kan veranderen aan de prijs die je er nu voor vraagt.

MVG. Boyd

Comment

Waar zijn ze op te halen?

Comment

België : 2610 wilrijk ( antwerpen )

( kan ook verzonden worden )

Comment

Working...
                                X