Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Mic statieven, mixer, kist

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Mic statieven, mixer, kist

Uit opruiming van opslag beschikbaar:

2x Microfoon statief zilver
    Het gaat hier om een nieuw model en om een oud model (heeft ook roestplekjes)

Vraagprijs: bieden
    Vezendkosten: kosten koper € 6,75

1x ADJ 2HE flightcase dubbeldeur
    Slotjes worden binnenkort door mij zelf vervangen, deze zijn namelijk afbroken. Ziet er verder nog best aardig uit.

Verzendkosten: kosten koper € 6,75

1x Denon X-1500S mixer
    Knutselproject voor de gevorderde technieker. Heeft ruis op alle kanalen bij een gain <25% daarboven niet.

Verzendkosten: kosten koper € 13,50

1x Eurolite mushroom
    Knutselproject, bevat op dit moment geen ingebouwde microfoon meer ook de lampjes moeten vervangen worden en missen wat schroefjes.

?x Doos verlengkabels (230v)
    Verschillende kabels in verschillende dikte, stugheid en stekkers. Ik moet nog even uitzoeken wat de exacte inhoud is.

Foto's op aanvraag.
    Last edited by Citybeatz; Sunday-07-11-2010, 21:54.

Ho, dat gaat zo niet. Eerst langs de kassa
    Doos verlengkabels. 20 euro
    Flightcase 20 euro
    Microfoon statief (Hoef alleen de mooie) 10 euro
    Last edited by waltervanpeene; Monday-08-11-2010, 19:30.

Comment

de doos kabels, graag hoor ik wat de inhoud hiervan is. verder zou ik hoger willen gaan dan de 20 van walter.

Comment

Zo, die kabels vallen wel in de smaak. Straks zitten er maar 2 kabels in. Maar volgens mij hebben we hier onze nieuwe BGB gevonden?

Comment

Citybeatz weet wel wat hij te koopt zet. Geen doos met 2 kabels hoor. Maar deze discussie mogen we hier niet voeren.

Comment

Ik had vroeger verschillende stroomkabels gekocht en in elkaar gezet. Tegenwoordig gebruik ik één type kabel voor de netheid.

Probeer morgen eens alle kabels netjes eruit te vissen en te meten. Iedereen mag zijn bod dan nog bijschroeven of eventueel afhaken, we zijn de moeilijkste niet.

Zal tevens ook foto's proberen te maken.

Mensen die serieus overwegen iets te kopen, krijgen vooraf duidelijke foto's toegestuurd en eventueel details over de staat of mankementen zodat je weet wat je daadwerkelijk toegestuurd krijgt.
            Last edited by Citybeatz; Tuesday-09-11-2010, 01:03.

Comment

Oke, ik zie graag fotos verschijnen van de kabels.

Comment

Voor mij ook graag foto's van de doos met kabels.

Comment

Doos eens uitgekrauwd, ik heb een aantal kabels weggegooid omdat deze niet meer bruikbaar zijn.

Foto

4x ongeveer 10 meter, waarvan 1 professionele/flexibele Procab kabel, 2 goedkope procabs, zelfbouw?
                  1x ongeveer 7,50 meter met joko joko stekkers
                  1x ongeveer 3,00 meter zelfbouw

Hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, sommige kabels rollen stug op.

Kabelbinders behoren niet tot de koop, tenzij je ze wilt hebben á 0,50 cent de stuk (kosten nieuw 1,20 ps)

Ik heb ook nog een audio/videokabel gevonden in dezelfde doos.

Originally posted by Dj-Walter View Post
                  [..]
                  Microfoon statief (Hoef alleen de mooie) 10 euro
                  Die andere krijg je er gratis bij :D
                  Last edited by Citybeatz; Saturday-13-11-2010, 17:01.

Comment

Ik stel voor dat iedereen spullen opgestuurd krijgt op zaterdag 20-11 die vrijdag 19-11 het hoogste bod heeft:

2x Microfoon statief. Huidig bod door Walter: € 10,-
                    1x ADJ 2HE kist. Huidig bod door Deejay 30,-
                    1x Denon X-1500S mixer. Huidig bod door Rick: 50,-
                    1x Eurolite Mushroom. Elk bod v.a. 5,-
                    1x Doos stroomkabel. Huidig bod 20,- (tenzij je wilt bijstellen)
                    1x audio / video kabel 10 meter. Elk bod v.a. 10,-

Verzendkosten kosten koper tot 10 kg: 6,75
                    Daarboven 13,50

Afhalen is gratiissss
                    Bijgewerkt: 13-11 omstreeks 18.30u
                    Last edited by Citybeatz; Saturday-13-11-2010, 19:31.

Comment

Wat zijn de verdere mankementen van de X-1500S? Alleen de ruis lijkt me niet zoŽn probleem.

Comment

Vijf tientjes voor de mixer geboden. ;)

Comment

Om het spannend te houden bied ik 30 euries voor de flightcase...sloten vervangen kan ik zelf wel...

Comment

Originally posted by dlo View Post
                            Wat zijn de verdere mankementen van de X-1500S? Alleen de ruis lijkt me niet zoŽn probleem.
                            Ruist op elk kanaal tot 25% Het is een ''irritante'' ruis.

Comment

Originally posted by dlo View Post
                              Bekende problemen:

- Ruis op gain (elk audio kanaal), wanneer het gain level onder een kwart is afgesteld treedt er een irritante ruis op. Daarboven (tot heden) geen problemen en voldoet de mixer prima.
                              - Cue knop kanaal 3 drukt niet even goed in
                              - Is een keer uit een losse kist gevallen op de hoek, plaatselijke beschadiging (optisch) en een draaiknop is lichtelijk verbogen.

Nogmaals gaat het hier om een project voor iemand die verder kan dat huis, tuin en keuken reparaties.

Was een (zeer) fijne mixer voor drive-in show werk, persoonlijk vind ik hem fijner dan een DJM 500/600/700/800 omdat je de microfonen apart kunt aanzetten en bijstellen.

Comment

Working...
                              X