Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 2x Botex t-4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Durf ik je niet met zekerheid te zeggen, maar 20 euro vind ik te weinig.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
      Durf ik je niet met zekerheid te zeggen
      Jammer dat je dat niet weet, zou je dat kunnen testen?

maar 20 euro vind ik te weinig.
      Als ik er nu €25 van maak?
      Last edited by Guest; Thursday-23-12-2010, 12:22.

Comment

Ik zal het morgenochtend is even testen, ik ga nu naar mn werk namelijk.
        Mocht deze het doen vind ik je prijs eigenlijk nog te laag (dacht zelf aan 40 euro)

Comment

€40 vind ik te veel aangezien er waarschijnlijk nieuwe triacs in moeten. En misschien dus wel meer.

Comment

35 euro voor ophalen, verzending kan nu ook dan gaat het 42 euro kosten.

Comment

oke ik weet het goed gemaakt, 30 euro.

Comment

Doet hij het nou in de "disco" stand?

Comment

Volgens mij wel, durf het niet met zekerheid te zeggen.
                  Moet ik dit nog controleren?

Comment

Als je dat wil doen, graag. Als niet werkt heb ik er niet zoveel aan, met lichttafel dimt hij toch wel gewoon? Afgezien dat hij boven de 60% full on gaat.

Comment

Heb hem zojuist getest, hij geeft alleen problemen met het dimmen.
                      Ik heb hem nog nooit op een lichttafel gehad dus kan niet zeggen hoe die dan zal reageren.

Standje "disco" doet het zoals jij het noemt, eigenlijk alle opties doen het behalve de dimmer functie op de dmx balk (althans daar geeft die soms wat problemen)

30 euro voor ophalen, 36,75 euro inc. verzending

Comment

is dit niet de showtek showbar 4?????

ik heb ze zelf namelijk ook

Comment

Nee ik ben gek ;)

Nee je hebt een botex en showtec versie.
                          Ze zeggen dat de botex versie kwalitatief iets beter is maar dat komt alleen door de naam die botex heeft volgens mij.

Dit is dus de botex t-4 terug naar het vorig bericht van mij:

Heb hem zojuist getest, hij geeft alleen problemen met het dimmen.
                          Ik heb hem nog nooit op een lichttafel gehad dus kan niet zeggen hoe die dan zal reageren.

Standje "disco" doet het zoals jij het noemt, eigenlijk alle opties doen het behalve de dimmer functie op de dmx balk (althans daar geeft die soms wat problemen)

30 euro voor ophalen, 36,75 euro inc. verzending

Comment

triacs kosten volgens mij 2/3 euro per stuk.
                            Maar wil je dat antwoorden in dat topic, dan kan rick of iemand anders daar bevestiging van geven ofdat echt 2/3 euro is, want durf het niet met zekerheid te zeggen.
                            Kan iemand dat bevestigen? Waar kan je die dingen kopen? Bij de C*nrad?

Comment

Lokale elektronica-boer.
                              (Maar als je hier al moet vragen waar je ze kan halen heb ik al sterke twijfels bij het vervangen er van.)

Comment

Ik kan zekeringen hier bij een lokale electronica winkel voor 5 cent per stuk halen.. P.s Funkey, is een zekeringen box van Bax geen goede optie?

Comment

Working...
                                X