Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Rintie, er zit geen garantie op. Maar dat is ook niet nodig lijkt me want hij is zo goed als nieuw.
Wat ik je wel adviseer is om een x naar de spiegels te kijken en verzetten want hij geeft zijn gobo's een donkere vlek(soms).
Misschien moet jij een boek gaan schrijven? Hoe spam ik het hele Bax forum vol in 3 simpele stappen?
Originally posted by DjRRRenetjuh
Hoezo? alle deze advertenties mogen gewoon weer na 2 weken omhoog gepraat worden. En dat doe ik nu eenmaal niet in zinnen maar in woorden. Maar back on topic!
Hoewel ik geen moderator ben, is Rick offline dus zeg ik het maar: deze discussie mag hier stoppen en mag je eventueel uitvechten per PM. Klachten over gebruikers mogen naar Rick in PM.
Tevens mag je inderdaad kicken na 2 weken inactiviteit.
Bij ontevreden over het geldende regelement in de Tweedehands sectie van het Bax-shop.nl forum kun je contact opnemen met een moderator of admin. Het is niet de bedoeling gebruikers hier persoonlijk op aan te vallen die zich wel aan het regelement houden. En dat neem ik ook vrij zwaar op.
Niemand verplicht je overigens tot het lezen van al de topics.
Verder heb ik ook al meerdere malen aangegeven in het Tweedehands Forum dat offtopic posts niet gewenst zijn. Omdat het toch steeds meer blijft gebeuren en gebruikers zelf moderator spelen moet ik hier helaas drastischer op ingrijpen.
Zoals Patrick al aangaf, verdere klachten/vragen/opmerkingen mogen per PM naar mij gestuurd worden.
Comment