Neem aan dat deze geen introductie behoeft. Reden dat ik hem hier plaats is dat het naast een ideaal consumentenapparaat ook nu perfect is voor studio- en DJ-gebruik. Denk aan apps zoals TouchOSC waarmee je MIDI uit kan sturen naar je DAW of ToneTable waar je bijv. Traktor aan kan sturen met een time-code signaal.
Vertoont enkele gebruikssporen, geen krassen aan de voorzijde maar wel enkele krasjes op de achterzijde. Doos is aanwezig en lader ook, alleen kabel heb ik weggegooid wegens een kabelbreuk. Een iPod/iPhone kabel werkt ook perfect als je die al hebt.
Reden van verkoop: Gebruik hem zelden nog aangezien ik hardwarecontrollers heb voor in de studio
Bieden va. €300,-, foto's bij interesse
Vertoont enkele gebruikssporen, geen krassen aan de voorzijde maar wel enkele krasjes op de achterzijde. Doos is aanwezig en lader ook, alleen kabel heb ik weggegooid wegens een kabelbreuk. Een iPod/iPhone kabel werkt ook perfect als je die al hebt.
Reden van verkoop: Gebruik hem zelden nog aangezien ik hardwarecontrollers heb voor in de studio
Bieden va. €300,-, foto's bij interesse
Comment