Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Ecler Nuo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Ecler Nuo 5

Omdat ik wil overstappen naar een volledige digitale set, ik ben van plan om een Xone 4D i.c.m. traktor pro aan te schaffen, ben ik mijn spullen aan het verkopen. Ik heb inmiddels 3 cdj's verkocht en heb nu alleen m'n mixer nog over.
    Het gaat om een Ecler Nuo5. Hij is van 2006 en is in hele goede staat: geen krasje en de prints zijn niet afgesleten. Heb hem nooit buitenshuis gebruikt.

Foto's

De richtprijs is zo rond de €600,00.
    Groeten, Bas

kijk, op zo'n moment verwijt ik mezelf heel erg dat ik ben gaan studeren, anders had ik hem heel graag van je gekocht!

Maar goed, een studie is ook goed voor je, dan heb je later de poen om t te kopen.. ook leuk.

succes nog iig

Comment

Hmm, zoals je aan de links kunt zien, hoeft studeren het probleem niet te zijn.. Moet wel zeggen dat ik altijd thuis heb gewoont, bijbaantjes heb gehad en m'n studie niet zelf hoefde te betalen.

Comment

Ik ben net 2 maandjes bezig ;) nieuwe kamer in moeten richten.. en een nieuwe baas die me niet genoeg in wil plannen, dus ook nog opzoek naar werk waar ik wel iets aan over houd.. met dat bij elkaar houd je niet veel over aan het eind van de maand ;)

Comment

Dus met andere woorden; je hebt teveel maand over na je geld ;)

Misschien hitje maken en de komende 10 jaar er op voortborduren?

Comment

Hitje maken, wie weet, met veel oefenen moet dat lukken, maar een legaal hitje (als in niet illegale software) wordt een beetje moeilijk. Het is niet volledig legaal wat ik doe, maar ik verdien er nu ook nog geen geld mee, dus zolang ik geen geld heb, kan ik ook geen geld gaan verdienen..

Leuk hè die ironie :evil:

Comment

Heren, zullen we nu weer overgaan op bieden op de Nuo5? ;)

Comment

Hij is inmiddels verkocht.

Comment

Working...
                X