Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: 3 x Pioneer CDJ800 MK1 OOK LOS TE KOOP

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik vraag me altijd af wat iemand die van trance houdt van the first rebirth vind???? die wordt tog altijd op elke hardcore feestje gedraaid. best trancy

Comment

First Rebirth, haha... Laat ik die nou toevallig nog op vinyl hebben liggen!! Is toch voor veel dj's een "must have". Is natuurlijk een echte blijver.
      Ik vraag me af of dat nou een echte "Hardcore Only" plaat is, want ik als trance-dj wil hem nog wel eens gebruiken als ik een set lekker stevig afsluit, altijd raak die plaat.

Comment

Originally posted by themanthatdontspeak
        ik vraag me altijd af wat iemand die van trance houdt van the first rebirth vind???? die wordt tog altijd op elke hardcore feestje gedraaid. best trancy
        Ik heb hem ook ja en het is zeker een die ik bij elk feestje of welke gelegenheid dan ook ga draaien echt een supernummer!

Comment

Ik hou van Hardstyle maar dat zijn toch echt hardcore DJ's!!!

:D ik zat al te denken..........staat daar nou echt Hardstyle???

nee joh :wink: Hardstyle is Luna, The prophet, Pila, Zany, Duro enzovoorts....

Comment

Nosferatu en Evil Activities ken ik wel, maar ik zou er niet direct heen gaan, is niet echt zo mijn stijl, en daarnaastzit ik met dat stomme leeftijdsgezeur.

Comment

Originally posted by Angelo
              hoeso geen publiekstrekkers ?????
              damn wou je zeggen dat evil activitis, nosferatu, en tha playah geen publikestrekker zijn ?????? damn
              sorry zegt me geen ene moer

Comment

Maakt niets meer uit jongens (meisjes ook), denk niet dat dit feest er ooit komt ...

Comment

niet de eerste keer dat angelo iets niet doorzet...[/i]

Comment

Evil activities, nosferatu en tha playah ken ik wel, en eerlijk gezegd ken ik dan evil activities het meest, en dat is dan maar zoiezo 1 echt bekende artiest, denk niet dat je daarme veel publiek zal trekken, i.i.g geen 500 man. En zo super bekend zijn ze nou ook weer niet.

Comment

ik ken de dj's ook wel (van hun muziek dan he :wink: )

ik hou niet van de stijl........hoewel ik Rotterdam Nightmare (Tha Playah) wel een bruut nummer vind 8)

Comment

HEE ANGELO, Je wilt een hardstyle feest organiseren met hardcore DJ's ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) :?:

Comment

Te Koop: 3 x Pioneer CDJ800 MK1 OOK LOS TE KOOP

Hallo,

Ik heb 3x Pioneer CDJ800 MK1.
                          Helemaal in top staat,
                          ik verkoop ze omdat ik wil overstappen op de CDJ1000.

400 euro perstuk.
                          Dus

wacht niet langer,

of mail me [edit Rick]Spambots zijn verzot op mailadressen als deze, dus daarom heb ik die weggehaald. Tevens kunnen geïnteresseerden via het forum contact opnemen middels een e-mailformuliertje en in dit topic zelf.

Comment

Meer info graag, hoe oud, heb je bonnetjes nog, zijn ze mee op pad geweest, foto? graag meer info

Comment

zijn deze al verkocht? graag zsm reageren aub

Comment

jaa helaas zijn al verkocht

Comment

Working...
                                X