Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: 3 x Pioneer CDJ800 MK1 OOK LOS TE KOOP

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: 3 x Pioneer CDJ800 MK1 OOK LOS TE KOOP

nou ff kijken we willen namelijk een hardstyle event organiseren in gennep ( bij nijmegen in de buurt +- 20 km )
    en ff weten of mensen het er voor over zouden hebben die afstand af te leggen. met de volgende line up en onderdelen van de avond

vanuit zeeland, 16 jaar, nee, niet echt haalbaar

Comment

Nee want,

Ik ken de gehele line-up niet, ik hou NIET van Hardstyle
      (dat "NIET" is niet bedoeld om een hele discussie te weeg te brengen, smaken verschillen :wink: ) en alkmaar gennep is een beetje te ver..

Comment

Nee,

1. zal wel te jong zijn
        2. is te ver ;)

Comment

ik zij dat iedereen zich ff moet inleven in de situatie of te wel dat je niet verder dan 20 km weg woont en in het geval je oud genoeg bent en van hardstyle houd

Comment

Originally posted by Angelo
            ik zij dat iedereen zich ff moet inleven in de situatie(*1) of te wel dat je niet verder dan 20 km(*2) weg woont en in het geval je oud genoeg bent(*3) en van hardstyle houd(*4)
            1. heb ik niet opgemaakt uit je eerste post
            2. las dat t +- 20 km van nijmegen af was
            3. stond daar niet bij
            4. oh jeah, zeker weten :!: :!:

Comment

In dat geval wel :wink:

Comment

Ik hou van Hardstyle maar dat zijn toch echt hardcore dj's!!! :lol:

Comment

Sja.....er zit niet echt een publiekstrekker bij. Denk dat daar een probleem gaat liggen. Of je moet 500 vriendjes en vriendinnetjes hebben.

Ook altijd even belangrijk bij de afweging, wat is de locatie?
                  Een discotheek die op een beplaalde avond themafeesten organiseerd of laat organiseren heeft altijd wel een aantal vaste bezoekers. In een vaag buurthuis met een paar lampjes trek je sowiso minder mensen.

Comment

Ik zou Evil Activities en Nosferatu nog wel de moeite waard vinden, maar of je er ook 500 man mee kan trekken...

Comment

hoeso geen publiekstrekkers ?????
                      damn wou je zeggen dat evil activitis, nosferatu, en tha playah geen publikestrekker zijn ?????? damn

Comment

Zijn niet de eerste de beste DJ's, we zeggen NIET dat ze niet goed zijn, alleen zorg voor één meer bekende DJ en er zullen al gauw meer mensen komen.

Comment

Heb er nog nooit van gehoord, dus zo'n publiekstrekkers zijn het niet. Hou me niet echt bezig met hardstyle maar heb er wel het e.e.a. van en zie/hoor regelmatig wat.

Daarbij gaat e.e.a. plaatsvinden in Gennep, niet echt een drukbevolkte omgeving zullen we maar zeggen....

En wanneer zou je het willen houden?

Comment

Sja.....veel mensen denken dat een feest organiseren een makkelijke manier van geld verdienen is, maar geloof het van iemand die de business kent; het is hard werken en het publiek wil keer op keer met iets nieuws verrast worden. Eigenlijk is een goed feest neerzetten dus verrekte moeilijk, vooral omdat het zoveel gedaan wordt!

Comment

Ik draai voornamelijk trance en ben helemaal niet bekend in de hardcore en hardstyle maar evil activities ken ik toch zeker wel en als ik er in de buurt zou wonen er ook wel naar toe komen:)

Comment

Working...
                              X