Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: produceer-/DJ computer, werkstation MIDI tower

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: produceer-/DJ computer, werkstation MIDI tower

Wegens ongebruik in de verkoop, en omdat ik ruimte nodig heb. Soort van opruiming dus. Ik werk de laatste tijd toch alleen maar via mijn laptop, en deze wordt vrijwel nooit meer gebruikt. Mag weg dus.

Moederbord: ASUS P5KPL AM-SE
    Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q8200 (4 cores op 2,33 GHz)
    Geheugen: 4096 MB RAM (4 gigabyte)
    Grafische kaart: ATI Radeon HD 4350 (512 MB PCIe x16)
    Voeding: 350 Watt voeding (meer als voldoende voor deze componenten)
    Harde schijf: SAMSUNG harde schijf, 1 TB ruimte

Is niet 19 inch, maar mocht je hem in een rack willen zetten: als je hem op zijn kant legt is hij precies 4HE hoog. Ideaal dus.

De processor kan tot ongeveer 8 kanalen audio met reverb aan binnen Ableton op een bufferinstelling van 512 samples. Tevens prima geschikt als gaming PC, kan nog perfect overweg met de nieuwste games. Draait Crysis op High modus onder 1024x768.

Wat krijg er verder nog bij:
    - Siemens Gigabit 108 USB WLAN adapter voor draadloos internet (CD met drivers ook)
    - König CMB-KB50/NL multimedia toetsenbord
    - Trust Predator muis
    - Konig 4 poorts USB 2.0 hub
    - Geen beeldscherm helaas, die heb ik nog even nodig

Besturingssystemen die je er bij krijgt:
    - Windows Vista Home Premium 64-bit OEM NL
    - Windows 7 Home Premium 64-bit NL
    - Windows 7 Professional 64-bit NL
    De reden dat je er drie krijgt: ik had eerst Windows Vista Home Premium. Ik kon deze via Microsoft gratis upgraden naar Windows 7. En Windows 7 Professional heb ik later aangeschaft.

Ik zet een schone installatie van Windows 7 erop. Trek hem uit de doos, sluit hem aan, vul je gebruikersnaam e.d. in en gaan!

Drivers hoeven in principe niet afzonderlijke geinstalleerd te worden met uitzondering van de draadloze adapter, hiervoor krijg je een CD erbij.

Verzenden is mogelijk, kosten hiervoor zijn 6,75 voor koper. Ik verstuur hem verzekerd, die extra kosten daarvoor betaal ik. Wordt sowieso verstuurd in een Bax-shop.nl doos met hetzelfde bubbeltjesplastic.

Is ook af te halen in Vlissingen, en in overleg kan ik hem ook wel meenemen naar de Bax-shop.nl showroom.

Het bieden mag beginnen!
    Last edited by Patrick Godschalk; Saturday-26-02-2011, 20:25.

Verkocht.

Comment

Working...
    X