Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Behringer Bcd3000 + Hpx2000

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Behringer Bcd3000 + Hpx2000

He mensen, zie dat het een ware rage begint te worden hier om een banner in je handtekening te zetten. De meeste zien er prima uit, maar mogen ze misschien ietsje kleiner aub? Zo is het nogal irritant naar mijn idee. Komt de overzichtelijkheid niet echt ten goede!

Alvast bedankt!

Ben ik het geheel mee eens, het is natuurlijk wel toegestaan een banner of iets dergelijks onder je handtekening te plaatsen maar laten we het wel een beetje bescheiden houden.

Als iedereen jpg plaatjes van groot formaat plaatst krijgt het forum een beetje een rommelig uiterlijk.

Comment

rond hoeveel pixels is aceptabel??

Comment

mijne is idd nog wat aan de grote kant :oops:

K zal m ff aanpassen, k zal jouwe ook meteen doen arend! :wink:

-------------------------edit:-------------------------

Is ie zo goed?

Comment

Re: Banners

Originally posted by T-Nuzz
          He mensen, zie dat het een ware rage begint te worden hier om een banner in je handtekening te zetten. De meeste zien er prima uit, maar mogen ze misschien ietsje kleiner aub? Zo is het nogal irritant naar mijn idee. Komt de overzichtelijkheid niet echt ten goede!

Alvast bedankt!
          Dit was ik dus ook van plan te schrijven, maar gelukkig ben ik niet de enige die zich er aan stoorde ! Thanx T-Nuzz !!

Comment

Zijn we het toch weer met elkaar eens :wink:

Comment

van mij mogen ze eraf vind het niet staan en passen maar das niet aan mij maar aan marco ;)

Comment

Sja.....banner zijn mijn inziens bedoeld om op een website te plaatsen, dus het waarom sommige mensen ze hioer als handtekening plaatsten ontgaat me volledig. We weten wel wie je ebnt als je post en in je profiel kunnen we je site vinden, dus waarom die banner plaatsen? Opvallen? Iets anders compenseren *grin*?

Comment

die was evil :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Comment

Originally posted by Stephanie!
                    Sja.....banner zijn mijn inziens bedoeld om op een website te plaatsen, dus het waarom sommige mensen ze hioer als handtekening plaatsten ontgaat me volledig. We weten wel wie je ebnt als je post en in je profiel kunnen we je site vinden, dus waarom die banner plaatsen? Opvallen? Iets anders compenseren *grin*?
                    OK OK, we´ve got your point !! :twisted: :twisted:

Ben zelf toch ook niet helemaal tevreden, had verwacht dat het wat minder storend was, maar nu ik m´n posts terug kijk :? :? :?

Comment

Ik gooi mijn sign er wel af...

Speciaal voor jullie :lol:

Comment

Snap aan de ene kant wel dat mensen zich eraan storen, maar aan de andere kant... Wat maakt het ook uit, van mij mogen jullie ze laten staat hoor, slaap er geen minuut korter om en vind het forum er niet minder gezellig om :D .

Comment

Ik ga d´r tussenin zitten, ik zet een link naar m´n banner in m´n sign :D :D (niet dat er iemand naar kijkt, maar toch :D)

Comment

Van mij hoeven ze niet weg, maar er waren er een aantal wel erg groot. En aangezien een aantal van die mensen vaak niet verder komen dan nietszeggende oneliners bestaat hun bericht voor 99 % uit banner en de rest uit tekst en dan wordt het jammer. :wink:

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                              En aangezien een aantal van die mensen vaak niet verder komen dan nietszeggende oneliners bestaat hun bericht voor 99 % uit banner en de rest uit tekst en dan wordt het jammer. :wink:
                              Daarom heb ik 'm der afgehaald :lol: :lol:

Comment

Working...
                              X