Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 700mw ilda RGB laser

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: 700mw ilda RGB laser

12 december 2010 heb ik een een multi color rgb laser gekocht voor een drietal evenementen. De laser verkeerd in perfecte staat en hij heeft niet meer dan 17 branduren gehad. De laser word geleverd in een flightcase interface en ls-100 software pakket. Dit is exacte versie als de black mamba en heeft dezelfde eigenschappen. 10 meter ilda kabel uiteraard meegeleverd :)

Factuur is aanwezig (1400e gekocht) en er zit nog garantie op. merk is L-spot; type: AL-RGB700+

Verkoopprijs: 1100 euro voor laser+flightcase+interface en software

Hierbij de specs:

Laser diode: Diode Pumped Solid State Laser(DPSS)
    Total laser power: RGB700mW
    Red laser : wavelength 650nm laser power 500mw
    Green laser : wavelength 532nm laser power 100mw
    Blue laser : wavelength 473nm laser power 100mw
    R:400mw/650nm,G:100mw/532nm,B:200mw/445nm
    Voltage: AC;250V;60Hz(automatic adjustment)
    Scanner: ILDA 30K pps
    Scanning angle: +/-30 degrees
    Control mode: Sound/auto-play/.DMX512/PC(ilda)
    DMX channel: 16 Gobos: 256 effects
    Feature:
    1.Laser Beam show and Animation Show and Text show
    2.Support lasershow software. e.g Pangolin,Phoenix,Mamba
    3.Auto switch between internal program and PC
    4.One or 16 units work synchronously under the control of computer
    5.Auto close light when scanner have trouble
    Outline Size: 600×476×350mm
    N/W: 22kg G/W:23.5kg

wat is uw vraagprijs nu?

Comment

?

Comment

Vraagprijs is 1100 euro. Stond ook al in de eerste post :) in december 2010 gekocht voor 1400 euro. Factuur aanwezig. Uiteraard valt er over de prijs te onderhandelen

Comment

Wij hebben wel de aanschaf van een tweede RGB laser voor dit jaar op de planning te staan, maar wilden die eigenlijk pas aug/sept aanschaffen i.v.m. een evenement in november. Dus mocht je ermee blijven zitten of geen haast hebben dan loopt het dan wel los ;-)

Comment

Originally posted by Aquilta View Post
            Vraagprijs is 1100 euro. Stond ook al in de eerste post :) in december 2010 gekocht voor 1400 euro. Factuur aanwezig. Uiteraard valt er over de prijs te onderhandelen
            Ik dacht: misschien is hij met zijn prijs gezakt vanwege hij er al wat langer staat. Maar dan vervalt mijn interesse helaas.

Comment

Ik ben een tijdje weg geweest voor mijn werk dus was ook niet meer actief bezig met de verkoop van de laser :) De vraagprijs is gezakt naar 1000 euro en ik heb inderdaad geen haast om hem te verkopen.
              Hij staat ook enkel alleen op dit forum aangeboden. Tegen de tijd dat ik hem echt weg wil, zal ik ook op andere fora aan de slag gaan.
              Het is alleen zonde als hij lang stil staat, want het is niet echt bevorderlijk voor de diodes. Ik laat hem dus elke 2 weken een klein programma draaien.

Dus bij deze 1000 euro.
              En anders wacht ik je bericht wel af Deejay, na de zomer.

mvg,

Tim

Comment

Ik ben inmiddels voorzien, kon heel geschikt 2x Laserworld PL-2600RGB overnemen (aangeschaft samen met een bevriend collega bedrijf)

Comment

Vanaf vandaag gaat de laser weer actief de verkoop in :) 800 euro voor het hele pakket. Dus laser, ls-100 software en interface + kabel en flightcase.

Comment

Deze topic kan gesloten worden. Laser is inmiddels verkocht.

Comment

Working...
                    X