Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 1500 watt stroboscoop-setje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: 1500 watt stroboscoop-setje

Te koop omdat hij niet zo vaak meer meegaat op klus, hij eigenlijk veel te groot is voor mijn toepassingen en ik wil overstappen naar vrijwel volledige DMX-aansturing van mijn licht: Mijn 1500 watt stroboscoop-setje.

Setje omvat:
    - 1500 watt stroboscoop (merk onbekend)
    - Controller (Luna Lighting)
    - eurokabel naar shucko voor stroboscoop
    - jack-jack-kabel van ca. 7 meter
    - DAP DJC-13 case
    - 2 G-haken voor de stroboscoop
    - Jack-chassis naar jackplug kabel, voor inbouw in je flightcase (krijg je d'r zo bij, want ik kan er niks meer mee. ;) )

Stroboscoop is zeker nog toonbaar. Heb ik ca. 2,5 jaar geleden gekocht via marktplaats, maar werkt nog steeds perfect. Ik heb de stroboscoop ook niet zo vaak meegehad op klus (zie foto-album op mijn website) en op de avonden dat hij wel meeging stond hij toch niet vaak aan.

Richtprijs voor complete set: € 100,-
    Bieden mag, maar hou het wel reëel. Alleen de DAP kist kost nieuw al 40 euro. :)
    Spullen worden niet los verkocht tenzij ik voor alle dingen een eigenaar heb.

Foto's:
    Klik1
    Klik2
    Klik3
    Klik1
    Last edited by Rick; Wednesday-17-12-2008, 18:39. Reason: Foto's werkend gemaakt

Al je foto's werken niet ;)

Comment

Bedankt voor de tip, ik ga er even naar kijken.

Comment

Geen gegadigden voor een flinke stroboscoop met controller, kabels en flightcase?

Comment

Flits. ;)

Comment

Nog maar een kickje dan.

Comment

Mag weg t.e.a.b., begint in de weg te staan en kan wel wat extra centjes gebruiken. ;)

Comment

En deze is gisteren opgehaald. :)

Comment

Working...
                X